Muzeum Śląskie w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko: specjalista ds. kontroli zarządczej.
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: tworzenie rocznych planów działalności, wskazując konkretne cele; analiza aktów prawnych i dokumentów wewnętrznych pod kątem zgodności z zasadami kontroli zarządczej; samoocena świadomego osiągania rezultatów oraz działań; tworzenie sprawozdań z wykonania planu działalności; nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem procesu kontroli zarządczej.
Wymagania względem kandydata to m.in.: bardzo dobra znajomość: ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy pzp, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o muzeach, a także komunikatów Ministra Finansów, wytycznych i standardów dotyczących kontroli zarządczej; doświadczenie we wdrażaniu systemu kontroli zarządczej w sektorze finansów publicznych (w szczególności instytucji kultury); umiejętność weryfikacji skuteczności podejmowanych działań zapobiegawczych i naprawczych; wykształcenie związane z administracją, księgowością lub finansami.
Dokumenty należy składać do 15.01.2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.