środa, 22 stycznia, 2025

Specjalista ds. kontroli zarządczej w Muzeum Śląskim w Katowicach

Muzeum Śląskie w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko: specjalista ds. kontroli zarządczej.

Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: tworzenie rocznych planów działalności, wskazując konkretne cele; analiza aktów prawnych i dokumentów wewnętrznych pod kątem zgodności z zasadami kontroli zarządczej; samoocena świadomego osiągania rezultatów oraz działań; tworzenie sprawozdań z wykonania planu działalności; nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem procesu kontroli zarządczej.

Wymagania względem kandydata to m.in.: bardzo dobra znajomość: ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy pzp, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o muzeach,  a także komunikatów Ministra Finansów, wytycznych i standardów dotyczących kontroli zarządczej; doświadczenie we wdrażaniu systemu kontroli zarządczej w sektorze finansów publicznych (w szczególności instytucji kultury); umiejętność weryfikacji skuteczności podejmowanych działań zapobiegawczych i naprawczych; wykształcenie związane z administracją, księgowością lub  finansami.

Dokumenty należy składać do 15.01.2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...