Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje pracownika w Dziale Edukacji na stanowisko: specjalista ds. koordynacji wolontariatu.
Zadania:
- opracowanie koncepcji i schematu działania wolontariatu w Muzeum Historii Polski;
- koordynacja pracy wolontariuszy;
- kontakty z wolontariuszami;
- współpraca z pozostałymi Działami MHP w zakresie potrzeb wolontariackich;
- prowadzenie zajęć edukacyjnych;
- opracowywanie i koordynacja programów edukacyjnych;
- planowanie harmonogramu i budżetu działań;
- doskonalenie wiedzy z obszaru edukacji historycznej oraz pedagogiki muzealnej.
Wymagania to m.in.:
- wykształcenie wyższe humanistyczne (kierunki historyczne, polonistyczne, kulturoznawstwo);
- co najmniej 2-letni staż pracy w instytucji kultury;
- doświadczenie w pracy z wolontariuszami;
- znajomość zagadnień z zakresu organizacji wolontariatu;
- doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów;
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzealnych;
- umiejętność pracy metodą projektową, zarządzania budżetem, tworzenia harmonogramu projektu, pracy w zespole projektowym;
- dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365;
- co najmniej podstawowa znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury;
- dobra znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem).
Dokumenty należy przesłać do 20 maja 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.