Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Mediów Społecznościowych i Obsługi Klienta.
Główne zadania:
• opracowywanie i realizacja strategii działań promocyjnych w mediach społecznościowych (stworzenie i prowadzenie profili Księgarni MNW na Facebooku i Instagramie);
• bieżąca obsługa klienta Księgarni MNW;
• aktywna sprzedaż oraz jej dokumentowanie;
• troska o ekspozycję w Księgarni MNW;
• współpraca z zespołem i pozostałymi działami MNW.
Wymagania:
• swobodne poruszanie się w świecie komunikacji cyfrowej;
• świetne umiejętności copywriterskie – lekki styl i nienaganna polszczyzna;
• umiejętność robienia zdjęć, tworzenia prostych grafik i montażu wideo;
• monitorowanie aktualnych trendów i tworzenie na ich bazie angażujących przekazów marketingowych;
• min. pół roku doświadczenia w obsłudze klienta, np. na stanowisku kasjera lub księgarza;
• umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego;
• dyspozycyjność w wybrane weekendy;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• bardzo dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office, w tym programu Excel oraz Outlook;
• wysoka kultura osobista;
• rzetelność i odpowiedzialność;
• komunikatywność i otwartość.
Mile widziane:
• zainteresowanie literaturą i szeroko pojętą kulturą;
• znajomość realiów pracy w instytucjach publicznych (doświadczenie pracy lub stażu w instytucjach publicznych);
• znajomość innego języka obcego (poza wskazanym językiem angielskim);
• znajomość programu eNova
Muzeum oferuje:
• zainteresowanie literaturą i szeroko pojętą kulturą;
• znajomość realiów pracy w instytucjach publicznych (doświadczenie pracy lub stażu w instytucjach publicznych);
• znajomość innego języka obcego (poza wskazanym językiem angielskim);
• znajomość programu eNova
Dokumenty należy składać do 2 lutego 2025 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.
MuzeOn nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy w ogłoszeniu.