Muzeum Narodowe w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. mediów społecznościowych.
Zadania:
- Tworzenie strategii harmonogramu działań na platformach społecznościowych MNK;
- Udział w budowaniu strategii mediów społecznościowych MNK;
- Tworzenie wartościowych treści wg harmonogramu we współpracy z działami merytorycznymi (w szczególności FB, Instagram, Twitter, YT, Pinterest, TIK TOK);
- Moderowanie kanałów MNK;
- Moderowanie grup na FB;
- Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych, proponowanie i implementacja nowych rozwiązań;
- Raportowanie skuteczności działań;
- Monitorowanie i administrowanie profilami MNK na portalach typu TripAdvisor.
Wymagania:
- 2 lat doświadczenia w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych dla marki instytucjonalnej (mile widziane w obszarze kultury / spędzania czasu wolnego);
- Znajomość narzędzi do tworzenia treści w mediach społecznościowych, w tym umiejętności tworzenia podstawowych grafik na potrzeby mediów społecznościowych;
- Znajomość narzędzi analitycznych w mediach społecznościowych;
- Dobra organizacja pracy;
- Komunikatywność;
- Zainteresowanie historią sztuki, kulturą;
- Umiejętności wykorzystania siły marki dla odpowiedniego pozycjonowania i promocji Muzeum;
- Biegła znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka będzie atutem).
Muzeum oferuje:
- Pracę na pełen etat w ramach umowy o pracę w renomowanej instytucji kultury;
- Możliwość współpracy z zaangażowanym zespołem specjalistów,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku),
- Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (darmowe wejścia na wszystkie wystawy w MNK).
Dokumenty należy złożyć do 30 czerwca 2021 r. za pomocą formularza eRecruiter.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.