Muzeum Historii Polski poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. obsługi publiczności/asystent publiczności.
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie pracowała w Dziale Obsługi Publiczności. Do jej głównych zadań będzie należało udzielanie informacji o ofercie programowej i obsługa gości Muzeum. Stanowisko to wymaga wiedzy i doświadczenia z zakresu obsługi oraz wysokiej kultury osobistej.
Zakres obowiązków:
- sprawdzanie biletów wstępu na wystawy oraz wydarzania programowe;
- opieka nad wystawami – monitorowanie i zgłaszanie usterek;
- obsługa szatni;
- obsługa punktu informacyjnego;
- kierowanie ruchem odwiedzających;
- udzielanie informacji dotyczącej oferty programowej Muzeum;
- przygotowanie i wydawanie audioprzewodników i tourguidów zgodnie z rezerwacjami;
- wsparcie dla osób z niepełnosprawnością;
- życzliwa i kompetentna obsługa odwiedzających;
- obsługa odwiedzających podczas wydarzeń specjalnych organizowanych przez Muzeum (Noc Muzeów, wernisaże itp.).
Wymagania:
- wykształcenie średnie;
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w instytucjach kultury;
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia;
- wysoka kultura osobista.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę, w pełnym wymiarze godzin;
- od momentu rozpoczęcia działalności Muzeum w nowej siedzibie praca w równoważnym systemie czasu pracy (zgodnie z grafikiem), możliwa również w soboty i niedziele;
- praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- dostęp do świadczeń socjalnych;
- możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych.
Dokumenty należy składać do 31 sierpnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.