piątek, 22 listopada, 2024

Specjalista ds. organizacji wystaw i wydarzeń w MuFo w Krakowie

Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. organizacji wystaw i wydarzeń.

I Zadania to m.in.:

  • koordynacja wystaw od momentu koncepcji przez realizację aż po efekt końcowy, w tym demontaż wystawy i ewaluację procesu;
  • koordynacja wypożyczeń i transportów dzieł sztuki oraz ich ubezpieczenia w celu organizacji wystawy;
  • przygotowanie harmonogramów i budżetów projektów (wystawa lub wydarzenie);
  • współpraca z zespołem realizującym projekt, w szczególności z kuratorem i aranżerem, i/lub w zależności od wielkości przedsięwzięcia wystawienniczego stworzenie i zarządzanie kilkuosobowym zespołem projektowym;
  • produkcja projektu i bezpośredni nadzór nad wykonaniem zamówień i zleceń;
  • nadzór nad realizacją harmonogramu i budżetu projektu, monitorowanie odstępstw od przyjętych ustaleń;
  • przygotowywanie dokumentów formalnych związanych z koordynowanymi przedsięwzięciami;
  • współpraca z instytucjami i podmiotami (w kraju i za granicą) zaangażowanymi w realizację projektu;
  • koordynacja programu towarzyszącego wystawom we współpracy z Działem Edukacji;
  • koordynacja publikacji towarzyszących wystawom;
  • współpraca przy opracowywaniu planów promocji oraz działań edukacyjnych dotyczących wystaw;
  • opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów ze źródeł zewnętrznych i prowadzenie umów dotacyjnych.

II Wymagania

Wymagania podstawowe:

• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;

• minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;

• doświadczenie w koordynacji wystaw oraz wydarzeń kulturalnych;

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego;

• umiejętność pracy w zespole;

• umiejętność budowania pozytywnych relacji;

• wysoka kultura osobista.

Wymagania dodatkowe:

• rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki funkcjonowania publicznej instytucji kultury;

• wykształcenie uzupełniające w zakresie zarządzania, finansów publicznych, ekonomii;

• doświadczenie w pracy w publicznej instytucji kultury;

• znajomość historii sztuki oraz współczesnej sceny artystycznej;

• doświadczenie w koordynacji wystaw oraz wydarzeń kulturalnych z instytucjami oraz artystami i kuratorami z zagranicy;

• bardzo dobre umiejętności organizacyjne, skuteczność działania;

• umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych;

• wysokie umiejętności interpersonalne (komunikatywność i umiejętność pracy w zespole).

Muzeum oferuje:

• pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach kierunkowych i studiach podyplomowych,

• możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia,
• współpracę z prężnym i przyjaznym zespołem.

Dokumenty należy składać do 27 stycznia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...