Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. organizacji wystaw i wydarzeń.
I Zadania to m.in.:
- koordynacja wystaw od momentu koncepcji przez realizację aż po efekt końcowy, w tym demontaż wystawy i ewaluację procesu;
- koordynacja wypożyczeń i transportów dzieł sztuki oraz ich ubezpieczenia w celu organizacji wystawy;
- przygotowanie harmonogramów i budżetów projektów (wystawa lub wydarzenie);
- współpraca z zespołem realizującym projekt, w szczególności z kuratorem i aranżerem, i/lub w zależności od wielkości przedsięwzięcia wystawienniczego stworzenie i zarządzanie kilkuosobowym zespołem projektowym;
- produkcja projektu i bezpośredni nadzór nad wykonaniem zamówień i zleceń;
- nadzór nad realizacją harmonogramu i budżetu projektu, monitorowanie odstępstw od przyjętych ustaleń;
- przygotowywanie dokumentów formalnych związanych z koordynowanymi przedsięwzięciami;
- współpraca z instytucjami i podmiotami (w kraju i za granicą) zaangażowanymi w realizację projektu;
- koordynacja programu towarzyszącego wystawom we współpracy z Działem Edukacji;
- koordynacja publikacji towarzyszących wystawom;
- współpraca przy opracowywaniu planów promocji oraz działań edukacyjnych dotyczących wystaw;
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów ze źródeł zewnętrznych i prowadzenie umów dotacyjnych.
II Wymagania
Wymagania podstawowe:
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
• minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
• doświadczenie w koordynacji wystaw oraz wydarzeń kulturalnych;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność budowania pozytywnych relacji;
• wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
• rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki funkcjonowania publicznej instytucji kultury;
• wykształcenie uzupełniające w zakresie zarządzania, finansów publicznych, ekonomii;
• doświadczenie w pracy w publicznej instytucji kultury;
• znajomość historii sztuki oraz współczesnej sceny artystycznej;
• doświadczenie w koordynacji wystaw oraz wydarzeń kulturalnych z instytucjami oraz artystami i kuratorami z zagranicy;
• bardzo dobre umiejętności organizacyjne, skuteczność działania;
• umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych;
• wysokie umiejętności interpersonalne (komunikatywność i umiejętność pracy w zespole).
Muzeum oferuje:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach kierunkowych i studiach podyplomowych,
• możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia,
• współpracę z prężnym i przyjaznym zespołem.
Dokumenty należy składać do 27 stycznia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.