Muzeum Fotografii w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko: specjalista ds. organizacji i wydarzeń.
Główne zadania to m.in.: koordynacja projektów wystawienniczych (od momentu koncepcji przez realizację, aż po efekt końcowy, demontaż wystawy i ewaluację procesu – w tym rozliczenie i zamknięcie projektu); koordynacja realizacji programu towarzyszącego wystawom; współpraca z Działem Edukacji w zakresie przygotowywania oraz realizacji wydarzeń edukacyjnych towarzyszących projektom; koordynacja wydarzeń kulturalnych organizowanych w MuFo; koordynacja publikacji towarzyszących wystawom; opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów wystawienniczych ze źródeł zewnętrznych.
Wymagania podstawowe to m.in: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne); min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; doświadczenie w koordynacji min. 2 wystaw (zarówno z artystami i kuratorami krajowymi jak i zagranicznymi); znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Dokumenty należy składać do 15 marca 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.