Muzeum Emigracji w Gdyni poszukuje kandydata na stanowisko: specjalista ds. projektów kulturalnych.
Zadania:
- opracowywanie wydarzeń kulturalnych począwszy od koncepcji przez realizację aż po efekt końcowy;
- przygotowywanie ewaluacji procesu oraz rozliczenie i zamknięcie projektu;
- przygotowywanie dokumentów formalnych związanych z koordynowanymi wystawami czasowymi i wydarzeniami kulturalnymi;
- przygotowanie harmonogramów i budżetów projektów wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
- współpraca z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi w realizację wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
- koordynacja pracy zespołu realizującego wystawę czasową lub wydarzenie kulturalne;
- nadzór nad realizacją harmonogramu i budżetu wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
- koordynacja wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych organizowanych przez MEG;
- koordynacja realizacji programu towarzyszącego wystawom czasowym;
- koordynacja publikacji towarzyszących wystawom czasowym;
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów wystawienniczych ze źródeł zewnętrznych.
Wymagania to m.in.:
- wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu nauk humanistycznych;
- udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w administracji i realizacji projektów (w tym projektów grantowych i/lub projektów finansowanych ze środków publicznych);
- podstawowa wiedza na temat aktualnych przepisów prawnych w zakresie działalności muzeów oraz instytucji kultury;
- wiedza i znajomość tematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum;
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
Dokumenty należy złożyć do 13 kwietnia 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Urzędu Miasta Gdyni.