Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i komunikacji internetowej.
Zadania:
• koordynowanie prac związanych z komunikacją i działaniami promocyjnymi Muzeum w obszarze internetowym oraz bieżąca analiza efektywności podejmowanych działań;
• obsługa i rozwój strony internetowej Muzeum, serwisów społecznościowych oraz BIPu; badanie i analizowanie potrzeb odbiorcy internetowego;
• aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych i komunikacyjnych w obszarze digitalowym;
• współpraca, w opracowywaniu materiałów promujących Muzeum, z zespołem ekspertów;
• współorganizowanie prezentacji dot. przedsięwzięć podejmowanych przez Muzeum;
• wspieranie działalności edukacyjnej i wystawienniczej Muzeum;
• planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii on-line, raportowanie efektów i bieżąca ewaluacja.
Wymagania konieczne:
• wykształcenie wyższe;
• doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych on-line i off-line;
• doświadczenie w obsłudze/prowadzeniu strony internetowej i mediów społecznościowych – dodawanie, modyfikowanie i usuwanie tekstów, grafik, zdjęć, filmów etc.; planowanie postów i układanie harmonogramów.
• obsługa biznesowa Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Google Ads;
• doświadczenie zawodowe w branży związanej z marketingiem, PR-em;
• umiejętność sprawnego i „lekkiego” formułowania myśli w mowie i piśmie oraz dobrego warsztatu edytorskiego;
• umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu oraz optymalnego planowania czasu na zadania;
• umiejętność negocjacji i podejmowania szybkich decyzji;
• samodzielność i kreatywność w działaniu;
• odpowiedzialność i terminowość;
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność i otwartość.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie z zakresu public relations, historii, wiedzy o kulturze, muzealnictwa, politologii lub pokrewnych;
• doświadczenie w obszarze promocji projektów kulturalnych i znajomość funkcjonowania instytucji kultury;
• zainteresowanie problematyką historii II wojny światowej;
• praktyczna umiejętność obsługi narzędzi komunikacji internetowej, m.in. znajomość Google Analytics, HotJar, So Trender, Brand24; GetResponse.
Muzeum oferuje:
• stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat);
• interesującą pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole, w jednym z
najciekawszych muzeów w Polsce;
• udział w tworzeniu strategii komunikacji nowoczesnej instytucji kultury.
Dokumenty należy składać do 20 lutego 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.