Gdańska Galeria Miejska poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i PR.
Gdańska Galeria Miejska to samorządowa instytucja kultury założona w 2009 roku, na którą składają się trzy odziały: GGM1 z siedzibą przy ulicy Piwnej, GGM2 przy ulicy Powroźniczej oraz Gdańska Galeria Güntera Grasa – 4G, znajdująca się na rogu ulic Szerokiej i Grobli I.
Zadania:
- samodzielne, kompleksowe planowanie i realizacja kampanii promocyjnych
- zarządzanie kanałami projektu w mediach społecznościowych
- zarządzanie treściami na stronie internetowej miastoliteratury.com
- redagowanie tekstów, copywriting
- przygotowywanie i zamawianie materiałów promocyjnych
- współpraca z wykonawcami (grafikami, fotografami, drukarniami etc.)
- utrzymywanie dobrych relacji z mediami, pozyskiwanie patronatów medialnych, przygotowywanie informacji prasowych, konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami
- pozyskiwanie nowych odbiorców i uczestników wydarzeń
- prowadzenie i rozwijanie komunikacji za pomocą newslettera
Galeria wymaga:
- minimum średniego wykształcenia
- umiejętności obsługi serwisów społecznościowych i stron w systemie wordpress
- znajomości pakietu MS Office
- biegłego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- znajomości środowiska dziennikarskiego oraz literackiego
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- samodzielności i odpowiedzialności w realizowaniu projektów
- dobrej organizacji pracy oraz dyspozycyjności
Galeria oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (1 etat)
- niezbędne narzędzia pracy (służbowy laptop, telefon komórkowy)
- wynagrodzenie na poziomie 4500 zł brutto oraz dodatki socjalne
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach i rozwoju zawodowego
- ciekawą i dynamiczną pracę w zespole
- przyjazną atmosferę i współpracę ze środowiskiem artystycznym i literackim z Gdańska, Polski i zagranicy
Dokumenty należy składać do 18 września 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.