Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji.
Zadania:
- realizacja strategii Muzeum w zakresie promocji i edukacji;
- prowadzenie komunikacji z mediami; inicjowanie i organizowanie spotkań z dziennikarzami;
- tworzenie i aktualizacja informacji na stronie internetowej i w mediach społecznościowych;
- organizacja i współorganizacja wydarzeń realizowanych przez muzeum (m.in. konferencji, koncertów, spotkań, warsztatów);
- udział w zewnętrznych wydarzeniach promocyjnych (m.in. targi, festyny);
- przygotowywanie analiz, ankiet, sprawozdań, planów, wniosków i innych dokumentów związanych z działaniami promocyjnymi, edukacyjnymi i sprawozdawczymi Muzeum;
- tworzenie i dystrybucja materiałów promocyjnych;
- współpraca z innymi działami Muzeum.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Public Relations, Content Marketing, Dziennikarstwo);
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych;
- sprawne posługiwanie się narzędziami wspierającymi komunikację w Internecie – SM;
- wysokie zdolności komunikacyjne i kreatywność;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- zaangażowanie i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads lub Facebook Ads;
- znajomość narzędzi Analytics;
- doświadczenie w nagrywaniu, obróbce oraz montażu filmów (Premiere Pro);
- podstawowa znajomość WordPress.
Warunki pracy:
- rodzaj umowy − umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy − pełny etat;
- miejsce pracy – Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, Kąpielowa 8.
Muzeum oferuje:
- ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego;
- pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty należy składać do 6 lutego 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.