Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji wydawnictw.
Zadania:
- opracowanie strategii komunikacji tytułu oraz planów promocyjnych (w zakresie koncepcyjnym i realizacyjnym): plan, harmonogram, koncepcja i jej realizacja, organizacja wydarzeń promocyjnych, opracowanie budżetów promocyjnych dla tytułów i praca z planem budżetowym,
- utrzymywanie relacji z mediami w zakresie patronatów, kontakty z dziennikarzami, informacje prasowe, press pack,
- bieżąca współpraca promocyjna z autorami,
- promocja sklepu internetowego wydawcy i aktualizacja zawartej w nim treści,
- opracowanie strategii i koordynacji działań w zakresie oprawy fotograficznej i audiowizualnej tytułów i spotkań promocyjnych,
- udział w targach książki i wydarzeniach branżowych,
- bieżąca współpraca z redakcją Wydawnictwa MSN i działem komunikacji w zakresie promocji książek.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie promocji wydawnictw,
- znajomość polskiego rynku książki,
- dobra znajomość języka polskiego i umiejętność sprawnego formułowania treści,
- umiejętność współpracy z autorami oraz koordynacji prac graficznych, audiowizualnych,
- umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office,
- odpowiedzialność i inicjatywa w podejmowaniu działań,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole i efektywnego komunikowania się.
Mile widziane:
- zainteresowanie problematyką kultury współczesnej,
- komunikatywna w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego,
- znajomość oprogramowania graficznego i umiejętność przygotowania treści w formie graficznej,
- znajomość systemów wysyłki newsletterów, email marketingu, informacji dedykowanych (np. FreshMail).
Muzeum oferuje:
- współpracę na podstawie umowy zlecenia w wymiarze 120 godzin miesięcznie,
- wynagrodzenie w formie ryczałtu miesięcznego w wysokości 5000 zł brutto.
Dokumenty należy składać do 6 stycznia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.