Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. social media.
Zadania:
• prowadzenie na bieżąco profili social media Muzeum (Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, TIK-TOK);
• Pisanie krótkich tekstów/ artykułów na SM;
• planowanie wraz z kierownikiem działu: strategii, budżetu i harmonogramu publikacji w mediach społecznościowych;
• planowanie kampanii płatnych i niepłatnych w mediach społecznościowych;
• analiza wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków;
• analiza skuteczności realizowanych działań za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics;
• monitorowanie rynku i działań muzeów w Polsce i na świecie;
• opieka nad stroną (aktualizacja treści, dbanie o poprawność jej wyświetlania, o to, czy treści są aktualne, performance strony, spójność strony, o to, w jaki sposób można jej działanie ulepszać).
Wymagania:
- znajomość narzędzi i platform takich jak: Google Analytics, Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, Tik Tok;
- umiejętność tworzenia atrakcyjnych formatów, takich jak: Stories, Reels;
- podstawowe umiejętności copywriterskie: łatwość w pisaniu komunikatów i dbałość o ich poprawność językową;
- znajomość mediów społecznościowych innych muzeów i instytucji;
- znajomość mechanizmów wpływających na budowanie zasięgów;
- lekki styl i nienaganna polszczyzna;
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
- wykształcenie wyższe: preferowane kierunki to judaistyka, wiedza o mediach, reklama, PR, dziennikarstwo, komunikacja.
Muzeum oferuje:
• możliwość rozwoju zawodowego i podwyższania kwalifikacji,
• pracę w rozwijającej się instytucji,
• pracę w małym, zaangażowanym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w Centrum Warszawy.
Dokumenty należy składać do 10 sierpnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.