Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. social mediów.
Główne zadania:
• współpraca przy tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w mediach społecznościowych;
• wsparcie w prowadzeniu profilu głównego MNW w mediach społecznościowych;
• prowadzenie profili społecznościowych Oddziałów MNW;
• koordynacja kampanii reklamowych wystaw i projektów realizowanych przez MNW (media plany, budżetowanie, rozliczanie);
• monitorowanie skuteczności realizowanych kampanii w poszczególnych kanałach, analiza statystyk i tworzenie raportów;
• publikacja treści na stronie internetowej Muzeum oraz Oddziałów MNW;
• współpraca w zakresie opracowania i realizacji strategii marketingowej MNW;
• współpraca przy komunikacji wydarzeń kulturalnych organizowanych przez MNW.
Wymagania:
• lekki styl i nienaganna polszczyzna;
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, zaawansowanym;
• doświadczenie obsługi profili firmowych na platformach: Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, Twitter, You Tube;
• znajomość narzędzi analitycznych takich jak: Google Adwords, Google Analytics, Facebook Ads;
• zainteresowanie sztuką i kulturą;
• znajomość aktualnych trendów;
• kreatywność;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• pozytywne nastawienia i umiejętność pracy w zespole, poczucie humoru.
Mile widziane:
• wykształcenie kierunkowe: nauki humanistyczne;
• umiejętność tworzenia prostych grafik i montażu wideo.
Muzeum oferuje:
• zatrudnienie w prestiżowej instytucji kultury;
• umowę o pracę;
• bogaty pakiet socjalny/benefity;
• udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku MNW;
• pełen wyzwań rozwój zawodowy;
• pracę w atrakcyjnej lokalizacji – Gmach Główny MNW;
• możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (bezpłatne wejścia na wszystkie wystawy MNW.
Dokumenty należy składać do 28 września 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.