Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta.
Zadania:
- udzielanie telefonicznie oraz mailowo informacji o ofercie Muzeum;
- dokonywanie rezerwacji na bezpłatne warsztaty edukacyjne;
- aktywna sprzedaż oferty płatnych warsztatów edukacyjnych, warsztatów dla przedszkoli, zwiedzania z przewodnikiem oraz przyjmowanie opłat za udział w tych wydarzeniach;
- dokonywanie zwrotów zakupionych przez klientów biletów;
- tworzenie i administrowanie bazą danych klientów i partnerów muzeum;
- tworzenie i aktualizowanie bazy danych Klubu Przyjaciół Muzeum;
- obsługa członków Klubu Przyjaciół Muzeum, w tym: wydruk kart, telefoniczne i mailowe udzielanie informacji;
- przyjmowanie potwierdzeń przez zaproszonych gości na wydarzenia organizowane przez muzeum;
- egzekwowanie przestrzegania przez klientów zapisów umów, regulaminu muzeum oraz innych procedur, określających zasady korzystania z oferty muzeum i świadczenia usług;
- przygotowywanie raportów dot. frekwencji.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie zakończone maturą;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2;
- min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta;
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności MS Excel;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność;
- odporność na stres.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczanie w sprzedaży bezpośredniej;
- doświadczanie w telefonicznej obsłudze klienta;
- znajomość systemów rezerwacji biletów (szczególnie systemu iKSORIS);
- znajomość innych języków obcych.
Muzeum oferuje:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty należy składać do 1 sierpnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.