Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie poszukuje pracownika za stanowisko: specjalista ds. wystaw.
Zadania:
1) praca kuratorska przy realizacji wystaw,
2) inicjowanie i realizowanie programów i wydarzeń artystycznych i popularyzatorskich w PGS, oprowadzania merytoryczne po wystawach,
3) koordynacja realizacji wystaw i projektów,
4) nadzór nad montażem i demontażem wystaw, nadzór nad przygotowaniem wernisażu we współpracy z promocją,
5) gromadzenie i katalogowanie dokumentacji wystaw i wydarzeń,
6) sporządzanie umów cywilnoprawnych z osobami i instytucjami zewnętrznymi realizującymi wystawy i projekty w PGS,
7) nadzór nad wydaniem zaproszenia, plakatu oraz katalogu,
8) opracowywanie wniosków aplikacyjnych do podmiotów zewnętrznych oraz pomoc w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej,
9) sporządzanie raportów merytorycznych.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie humanistyczne: historia sztuki, kulturoznawstwo, muzealnictwo, kuratorstwo
2) minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy projektach kulturalnych oraz w zakresie realizacji zadań związanych z zarządzaniem budżetem,
3) udokumentowana współpraca przy realizacji projektów wydawniczych.
4) dobra znajomość języka angielskiego,
5) znajomość pakietu Office,
6) dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej i pod presja czasu,
komunikatywność, kreatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
Galeria oferuje:
1) ciekawą pracę,
2) umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności,
3) możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
4) udział w wydarzeniach kulturalnych.
Dokumenty należy składać do 26 kwietnia 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Galerii.