Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista w Dziale Administracji.
Zadania to m.in.:
- Obsługa kancelaryjno – sekretarska Muzeum;
- prowadzenie rejestrów Muzeum;
- obsługa spotkań;
- zaopatrzenie Muzeum niezbędny sprzęt i materiały;
- organizacja wyjazdów służbowych Dyrekcji Muzeum (w tym zakup biletów);
- współpraca przy sporządzaniu umów i innych niezbędnych dokumentów w ramach kompetencji Działu;
- przeprowadzanie we współpracy z Działem Zamówień Publicznych procedury udzielania zamówień publicznych poniżej 30 tys. EURO;
- weryfikacja wydatkowania środków budżetowych przypisanych Działowi;
- sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań w ramach działań kompetencji Działu.
Wymagania to m.in.:
- wykształcenie min. średnie;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- min. 3- letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- znajomość pakietu MS Office.
Dokumenty należy złożyć do 30 kwietnia 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.