Muzeum Historii Polski w Warszawie zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista w Dziale Komunikacji.
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współrealizowała i kreowała zadania z zakresu promocji i PR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującymi trendami i w oparciu o analizy oraz strategię MHP.
Zadania:
• realizacja i kreowanie działań z zakresu promocji i PR, współprowadzenie biura prasowego;
• opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
• organizacja/koordynacja konferencji prasowych oraz promocja wydarzeń i projektów realizowanych przez inne działy. Dbałość o realizację powierzonych projektów zgodnie z planem kosztów;
• obsługa i zarządzanie stroną internetową;
• zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy;
• przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianym contentem;
• tworzenie i nadzór nad przygotowaniem materiałów wspierających publikacje postów w postaci grafik, zdjęć, filmów, animacji, relacji i podcastów;
• planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
• interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
• zarządzanie komunikacją marketingową;
• pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
• generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
• prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami/firmami projektów).
Wymagania:
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: humanistyczne, marketing i PR);
• wiedza z zakresu media relations, działań promocyjnych i realizacji projektów PR, w tym kampanii internetowych;
• umiejętność pisania komunikatów prasowych i tekstów informacyjno-promocyjnych oraz krótkich angażujących treści;
• kompetencje administratora stron internetowych www;
• znajomość mediów społecznościowych i nowoczesnych metod komunikacji;
• znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads, Facebook Analytics, Google Analytics, Tag Manager;
• umiejętność obsługi programów do edycji i montażu plików audio i wideo w zakresie podstawowym, mile widziany poziom obsługi na poziomie średniozaawansowanym;
• znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2);
• umiejętność posługiwania się pakietem MS Office i Office 365;
• umiejętność sprawnej organizacji pracy swojej, a także umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
• otwartość na nowe wyzwania;
• wysoka kultura osobista;
• wysoka kultura językowa (język polski);
• gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji;
• mile widziane: prawo jazdy kategorii B.
Dokumenty należy składać do 15 grudnia 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.