poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Specjalista w Dziale Komunikacji w Muzeum Historii Polski w Warszawie

Muzeum Historii Polski w Warszawie zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista w Dziale Komunikacji.

Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współrealizowała i kreowała zadania z zakresu promocji i PR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującymi trendami i w oparciu o analizy oraz strategię MHP.

Zadania:
• realizacja i kreowanie działań z zakresu promocji i PR, współprowadzenie biura prasowego;
• opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
• organizacja/koordynacja konferencji prasowych oraz promocja wydarzeń i projektów realizowanych przez inne działy. Dbałość o realizację powierzonych projektów zgodnie z planem kosztów;
• obsługa i zarządzanie stroną internetową;
• zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy;
• przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianym contentem;
• tworzenie i nadzór nad przygotowaniem materiałów wspierających publikacje postów w postaci grafik, zdjęć, filmów, animacji, relacji i podcastów;
• planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
• interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
• zarządzanie komunikacją marketingową;
• pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
• generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
• prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami/firmami projektów).

Wymagania:
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: humanistyczne, marketing i PR);
• wiedza z zakresu media relations, działań promocyjnych i realizacji projektów PR, w tym kampanii internetowych;
• umiejętność pisania komunikatów prasowych i tekstów informacyjno-promocyjnych oraz krótkich angażujących treści;
• kompetencje administratora stron internetowych www;
• znajomość mediów społecznościowych i nowoczesnych metod komunikacji;
• znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads, Facebook Analytics, Google Analytics, Tag Manager;
• umiejętność obsługi programów do edycji i montażu plików audio i wideo w zakresie podstawowym, mile widziany poziom obsługi na poziomie średniozaawansowanym;
• znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2);
• umiejętność posługiwania się pakietem MS Office i Office 365;
• umiejętność sprawnej organizacji pracy swojej, a także umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
• otwartość na nowe wyzwania;
• wysoka kultura osobista;
• wysoka kultura językowa (język polski);
• gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji;
• mile widziane: prawo jazdy kategorii B.

Dokumenty należy składać do 15 grudnia 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...