czwartek, 24 kwietnia, 2025

Specjalista w Dziale Organizacji Wystaw w Muzeum Historii Polski

Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista w Dziale Organizacji Wystaw.

Charakterystyka stanowiska i zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w przygotowanie oraz realizację wystaw
czasowych Muzeum Historii Polski. Do jej obowiązków będzie należało w szczególności:
a) sporządzanie harmonogramów prac (samodzielnie lub we współpracy z kuratorami wystaw) oraz realizacji zadań zgodnie z przyjętymi założeniami,
b) planowanie budżetu wystawy oraz nadzór nad jego realizacją i utrzymaniem dyscypliny kosztów,
c) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wystaw i rozliczanie przyznanych dotacji,
d) koordynacja działań zespołu realizującego wystawę oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań,
e) poszukiwanie materiałów na potrzeby wystawy (m.in. prowadzenie kwerend w archiwach i bibliotekach, zbiorach fotograficznych w Polsce i za granicą),
f) udział w przygotowaniu procedur związanych z wyłonieniem projektantów i wykonawców wystawy,
g) udział w procesie wyboru wykonawcy projektu graficznego i wykonawcy wystawy,
h) przygotowywanie umów z projektantami i podwykonawcami wystawy oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych w umowach,
i) realizacja zakupów niezbędnych do produkcji wystawy w tym m.in.: przygotowywanie umów, opis faktur i dokumentów, prowadzenie we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi przetargów oraz przygotowywania ofert porównawczych,
j) współpraca z innymi działami Muzeum w celu realizacji wystaw czasowych,
k) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami zewnętrznymi.

Wymagania:

  • wykształcenie: wyższe humanistyczne;
  • doświadczenie pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją projektów wystawienniczych (mile widziane doświadczenie pracy w instytucjach kultury);
  • znajomość procesu przygotowania i produkcji wystawy;
  • wysoka kultura języka polskiego;
  • umiejętność współpracy i negocjacji z partnerami zewnętrznymi;
  • znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury;
  • doświadczenie przy wdrażaniu projektów z sektora kultury;
  • znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem;
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dyskrecja;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność w działaniu;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
  • umiejętności komunikatywne i interpersonalne;
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365.

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dostęp do świadczeń socjalnych,
  • możliwość skorzystania z pakietu sportowego,
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego.

Dokumenty należy składać do 9 października 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...

Zdarzenia muzealne – Maj 2025

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zdarzeniach muzealnych odbywających się...

Wernisaż wystawy czasowej — „Mag...

Zapraszamy na rodzinną wystawę do Galerii Śluza!

Leonardo. Zbliżenia

Leonardo da Vinci to najbardziej znany artysta w historii. Ten wszechstronnie u...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...