sobota, 5 października, 2024

Starszy specjalista ds. Komunikacji – grafik w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: Starszy Specjalista ds. Komunikacji – grafik.

Zadania:

• przygotowanie plików produkcyjnych na podstawie szablonów graficznych nowej identyfikacji wizualnej MSN oraz wedle obowiązującego brandbook’a instytucji, w szczególności:
– pliki produkcyjne do komunikacji wystaw, programu wydarzeń i bieżącej działalności instytucji: broszury, ulotki, plakaty, formaty OOH, grafiki na strony i portale społecznościowe,
– pliki produkcyjne do przestrzeni wystawienniczej (tabliczki z opisami prac, teksty naścienne) oraz w przestrzeni recepcyjnej (komunikaty na standy i ekspozytory),
– pliki produkcyjne na potrzeby produkcji gadżetów i tzw. merchu,
– pliki produkcyjne na potrzeby komunikacji wewnętrznej (m.in. prezentacje, identyfikatory).
• bieżąca współpraca z Działem Komunikacji na podstawie ustalonego harmonogramu pracy
• dbanie o spójność w zakresie systemu identyfikacji wizualnej instytucji
• przygotowywanie projektów zgodnie z wytycznymi o dostępności.

Wymagania:

• dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz studia podyplomowe z zakresu
specjalności zawodowej lub dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich,
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 5 lat,
• doskonała znajomość i obsługa programów z pakietu Adobe (m.in. Photoshop, Indesign, Illustrator),
• znajomość zagadnień z zakresu UX/UI i projektowania responsywnego,
• znajomość Canva Pro, CapCut, szablonów w programach do wysyłki zbiorowej, np. FreshMail,
• znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
• kreatywność, dobre wyczucie kompozycji i projektów bazujących na typografii,
• umiejętność połączenia kreatywnego podejścia do briefu oraz dostosowania projektu do wytycznych brand booka,
• doświadczenie we współpracy z drukarniami i umiejętność przygotowywanie plików do druku,
• doświadczenie w realizacji projektów w obszarze Digital.

Kompetencje miękkie:

• dobra organizacja pracy, praca nad kilkoma projektami jednocześnie,
• staranność i terminowość,
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

• Umiejętność przygotowywania prostych spotów promocyjnych.

Aplikować należy do 9 czerwca 2024 r. za pomocą formularza eRecruiter.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Sztuka Zapisana

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy o nawiązanej współpracy z red...

Kolekcjonerka. Teresa Szwedkowicz (193...

Wystawa czasowa w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie dostępna od 17....

Europejskie Dni Dziedzictwa w Wielkopo...

Przygotowaliśmy specjalny program kulturalno-edukacyjny związany z historią pra...

Kolekcjonerka. Teresa Szwedkowicz (193...

Wystawa przybliża problematykę kolekcjonerstwa prywatnego i antropologii rzeczy...

KONFERENCJA NAUKOWA „AXENTOWICZ. W 165...

Zapraszamy serdecznie na  konferencję naukową "AXENTOWICZ. W 165 ROCZNICĘ ...