piątek, 8 listopada, 2024

Starszy specjalista ds. Komunikacji – grafik w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: Starszy Specjalista ds. Komunikacji – grafik.

Zadania:

• przygotowanie plików produkcyjnych na podstawie szablonów graficznych nowej identyfikacji wizualnej MSN oraz wedle obowiązującego brandbook’a instytucji, w szczególności:
– pliki produkcyjne do komunikacji wystaw, programu wydarzeń i bieżącej działalności instytucji: broszury, ulotki, plakaty, formaty OOH, grafiki na strony i portale społecznościowe,
– pliki produkcyjne do przestrzeni wystawienniczej (tabliczki z opisami prac, teksty naścienne) oraz w przestrzeni recepcyjnej (komunikaty na standy i ekspozytory),
– pliki produkcyjne na potrzeby produkcji gadżetów i tzw. merchu,
– pliki produkcyjne na potrzeby komunikacji wewnętrznej (m.in. prezentacje, identyfikatory).
• bieżąca współpraca z Działem Komunikacji na podstawie ustalonego harmonogramu pracy
• dbanie o spójność w zakresie systemu identyfikacji wizualnej instytucji
• przygotowywanie projektów zgodnie z wytycznymi o dostępności.

Wymagania:

• dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz studia podyplomowe z zakresu
specjalności zawodowej lub dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich,
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 5 lat,
• doskonała znajomość i obsługa programów z pakietu Adobe (m.in. Photoshop, Indesign, Illustrator),
• znajomość zagadnień z zakresu UX/UI i projektowania responsywnego,
• znajomość Canva Pro, CapCut, szablonów w programach do wysyłki zbiorowej, np. FreshMail,
• znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
• kreatywność, dobre wyczucie kompozycji i projektów bazujących na typografii,
• umiejętność połączenia kreatywnego podejścia do briefu oraz dostosowania projektu do wytycznych brand booka,
• doświadczenie we współpracy z drukarniami i umiejętność przygotowywanie plików do druku,
• doświadczenie w realizacji projektów w obszarze Digital.

Kompetencje miękkie:

• dobra organizacja pracy, praca nad kilkoma projektami jednocześnie,
• staranność i terminowość,
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

• Umiejętność przygotowywania prostych spotów promocyjnych.

Aplikować należy do 9 czerwca 2024 r. za pomocą formularza eRecruiter.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...

Regionalne Centra Konserwatorsko-Magaz...

20 listopada 2024 r.  10.00–17.00,  Forty Kleparz w Krakowie, ul. Kam...

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowski...

Temat strat wojennych jest niezwykle ważnym elementem badań nad polskim dziedzi...