sobota, 6 września, 2025

Starszy specjalista ds. komunikacji online w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji online (digital content manager).

Zadania:

● tworzenie strategii online audio i foto-wideo dla Muzeum (jako instytucji) i dla poszczególnych projektów prowadzonych przez Muzeum,
● budowanie wizerunku instytucji oraz pozyskiwanie i aktywizacja odbiorców poprzez tworzenie projektów audio i foto-wideo,
● tworzenie (samodzielne i/lub z zewnętrznymi wykonawcami) materiałów audio i foto-wideo do portali społecznościowych (ze szczególnym uwzględnieniem profili: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) i strony www Muzeum,
● opracowanie strategii komunikacji (ze szczególnym uwzględnieniem kanałów dystrybucji) i promocji treści audio i foto-wideo, wybór i podjęcie współpracy z różnymi kanałami dystrybucji treści online, kanały inbound i outbound oraz planowanie cross-mediowe (strona www, social media, współprace z zewnętrznymi wydawcami, takimi jak VOD, stacje telewizyjne, portale horyzontalne etc.),
● nawiązywanie współprac i koordynacja projektów we współpracy z zewnętrznymi wydawcami i nadawcami treści audio i foto-wideo (np. platformy VOD, portale, stacje telewizyjne),
● budowanie i rozwijanie siatki współprac kreatywnych ze środowiskiem influencerskim, artystycznym, blogerskim, rekomendowanie współprac przy konkretnych projektach, inicjowanie kontaktów i komunikacja z twórcami i realizacja tych projektów,
● nadzór nad produkcją treści audio i foto-wideo od etapu koncepcji do dostarczenia materiałów gotowych do publikacji,
● zarządzanie, kontrola i rozliczanie budżetu projektów,
● zabezpieczanie praw autorskich do przygotowywanych materiałów,
● nadzór nad dostępnością cyfrową treści foto-wideo (transkrypcje, opisy alternatywne etc.),
● bliska współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie social media Muzeum,
● współpraca z zespołem komunikacji i zespołem marketingu nad opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji związanej z otwarciem nowej siedziby Muzeum na Placu Defilad,
● przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych kampanii (zawierających wnioski i rekomendacje).

Wymagania:

● wykształcenie wyższe humanistyczne,
● minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
● doświadczenie przy realizacji projektów digitalowych (audio, foto, wideo), znajomość trendów i narzędzi marketingu internetowego,
● biegła znajomość portali społecznościowych i śledzenie trendów w tym obszarze;
– znajomość standardów tworzenia treści audio, foto i wideo pod kluczowe platformy online, social media oraz video-contentowe,
● doświadczenie we współpracy z copywriterami, grafikami, programistami i influencerami,
● poszukiwanie i wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań digitalowych poprawiających zasięgi i konwersje (w tym kampanii reklamowych),
● umiejętność analizowania danych, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji,
● biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
● umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
● umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
● skrupulatność, dokładność, asertywność, komunikatywność.

Mile widziane:

● doświadczenie w przygotowaniu treści kampanii digitalowych (display, social media, influencerzy),
● doświadczenie w realizacji projektów związanych z podcastami,
● znajomość programów graficznych i programów do edycji i montowania filmów,
● dobra znajomość narzędzi analizy internetowej (np. Google Analytics, Google Tag Manager, Marketing Automation, SEO, SEM, FB ADS),
● wiedza z zakresu kultury i sztuki współczesnej.

Muzeum oferuje:

● zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
● wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 5500-7000 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
● dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).

Dokumenty należy składać do 4 stycznia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

150 LAT MUZEALNICTWA ROLNICZEGO NA ZIE...

W 2025 roku przypada 150. rocznica pojawienia się idei muzealnictwa rolniczego ...

XI.Legenda STARa

11.LegendA STARa, to zlot pojazdów  zabytkowych organizowany przez Powiat ...

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

Wyniki naboru do projektu “Projektowan...

Narodowe Centrum Kultury rozstrzygnęło nabór do programu szkoleniowego realizow...