Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji online (digital content manager).
Zadania:
● tworzenie strategii online audio i foto-wideo dla Muzeum (jako instytucji) i dla poszczególnych projektów prowadzonych przez Muzeum,
● budowanie wizerunku instytucji oraz pozyskiwanie i aktywizacja odbiorców poprzez tworzenie projektów audio i foto-wideo,
● tworzenie (samodzielne i/lub z zewnętrznymi wykonawcami) materiałów audio i foto-wideo do portali społecznościowych (ze szczególnym uwzględnieniem profili: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) i strony www Muzeum,
● opracowanie strategii komunikacji (ze szczególnym uwzględnieniem kanałów dystrybucji) i promocji treści audio i foto-wideo, wybór i podjęcie współpracy z różnymi kanałami dystrybucji treści online, kanały inbound i outbound oraz planowanie cross-mediowe (strona www, social media, współprace z zewnętrznymi wydawcami, takimi jak VOD, stacje telewizyjne, portale horyzontalne etc.),
● nawiązywanie współprac i koordynacja projektów we współpracy z zewnętrznymi wydawcami i nadawcami treści audio i foto-wideo (np. platformy VOD, portale, stacje telewizyjne),
● budowanie i rozwijanie siatki współprac kreatywnych ze środowiskiem influencerskim, artystycznym, blogerskim, rekomendowanie współprac przy konkretnych projektach, inicjowanie kontaktów i komunikacja z twórcami i realizacja tych projektów,
● nadzór nad produkcją treści audio i foto-wideo od etapu koncepcji do dostarczenia materiałów gotowych do publikacji,
● zarządzanie, kontrola i rozliczanie budżetu projektów,
● zabezpieczanie praw autorskich do przygotowywanych materiałów,
● nadzór nad dostępnością cyfrową treści foto-wideo (transkrypcje, opisy alternatywne etc.),
● bliska współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie social media Muzeum,
● współpraca z zespołem komunikacji i zespołem marketingu nad opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji związanej z otwarciem nowej siedziby Muzeum na Placu Defilad,
● przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych kampanii (zawierających wnioski i rekomendacje).
Wymagania:
● wykształcenie wyższe humanistyczne,
● minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
● doświadczenie przy realizacji projektów digitalowych (audio, foto, wideo), znajomość trendów i narzędzi marketingu internetowego,
● biegła znajomość portali społecznościowych i śledzenie trendów w tym obszarze;
– znajomość standardów tworzenia treści audio, foto i wideo pod kluczowe platformy online, social media oraz video-contentowe,
● doświadczenie we współpracy z copywriterami, grafikami, programistami i influencerami,
● poszukiwanie i wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań digitalowych poprawiających zasięgi i konwersje (w tym kampanii reklamowych),
● umiejętność analizowania danych, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji,
● biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
● umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
● umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
● skrupulatność, dokładność, asertywność, komunikatywność.
Mile widziane:
● doświadczenie w przygotowaniu treści kampanii digitalowych (display, social media, influencerzy),
● doświadczenie w realizacji projektów związanych z podcastami,
● znajomość programów graficznych i programów do edycji i montowania filmów,
● dobra znajomość narzędzi analizy internetowej (np. Google Analytics, Google Tag Manager, Marketing Automation, SEO, SEM, FB ADS),
● wiedza z zakresu kultury i sztuki współczesnej.
Muzeum oferuje:
● zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
● wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 5500-7000 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
● dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).
Dokumenty należy składać do 4 stycznia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.