Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji programów edukacyjnych i rozwojowych.
Podstawowe zadania:
- komunikowanie i promowanie wydarzeń realizowanych w ramach działalności edukacyjnej i rozwojowej Muzeum, redakcja i aktualizacja treści związanych z projektem na stronie internetowej Muzeum (CMS, redakcja w systemie Iksoris),
- tworzenia tekstów oraz materiałów promocyjnych (m.in. nadzór nad powstaniem grafik oraz foto/video) związanych z projektami działu edukacji i rozwoju publiczności,
- dbałość o dostępność treści zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
- współpraca z mediami w zakresie komunikacji projektów i programów edukacyjnych i rozwojowych, (tworzenie i dystrybucja informacji prasowych, inicjowanie wywiadów, zapewnianie udziału w przedstawicieli mediów w wydarzeniach, raportowanie obecności w mediach),
- realizowanie strategii wizerunkowej instytucji w obszarze komunikacji programu edukacyjnego i rozwoju publiczności,
- opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej w mediach społecznościowych w obszarze edukacji oraz współpraca z zespołem komunikacji w przypadku głównych kanałów komunikacji,
- tworzenie i aktualizacja baz danych dotyczących kluczowych grup publiczności dla działań edukacyjnych we współpracy z zespołem recepcji,
- udział w programowaniu wydarzeń i programów nakierowanych na dotarcie do nowej publiczności Muzeum,
- współpraca merytoryczna z innymi działami MSN przy kształtowaniu oferty MSN, przy promocji wydarzeń MSN oraz w zakresie budowania publiczności,
- przygotowywanie raportów, prezentacji, wniosków dotacyjnych (w zakresie działań promocyjnych i komunikacyjnych dotyczących obszaru edukacji i rozwoju publiczności),
- przygotowywanie i procedowanie umów, prowadzenie dokumentacji (fotograficznej, video, tekstów),
- koordynacja dokumentacji foto-video realizowanych działań edukacyjnych,
- monitorowanie wdrażanych działań i ocena ich efektywności,
- planowanie budżetu promocyjnego, nadzór nad jego realizacją oraz rozliczanie zgodnie z wymogami formalnymi Muzeum.
Od kandydatów Muzeum oczekuje:
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne),
- minimum trzyletniego, udokumentowanego doświadczenia w komunikacji wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych,
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętności obsługi pakietu MS Office,
- komunikatywności,
- dobrego radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pod presją czasu,
- dobrej organizacji pracy,
- odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania,
- umiejętności pracy w zmiennym środowisku projektowym.
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 6500 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
- dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).
Dokumenty należy składać do 3 września 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.