niedziela, 22 grudnia, 2024

Starszy specjalista ds. komunikacji programów edukacyjnych i rozwojowych w MSN w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji programów edukacyjnych i rozwojowych.

Podstawowe zadania:

  • komunikowanie i promowanie wydarzeń realizowanych w ramach działalności edukacyjnej i rozwojowej Muzeum, redakcja i aktualizacja treści związanych z projektem na stronie internetowej Muzeum (CMS, redakcja w systemie Iksoris),
  • tworzenia tekstów oraz materiałów promocyjnych (m.in. nadzór nad powstaniem grafik oraz foto/video) związanych z projektami działu edukacji i rozwoju publiczności,
  • dbałość o dostępność treści zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
  • współpraca z mediami w zakresie komunikacji projektów i programów edukacyjnych i rozwojowych, (tworzenie i dystrybucja informacji prasowych, inicjowanie wywiadów, zapewnianie udziału w przedstawicieli mediów w wydarzeniach, raportowanie obecności w mediach),
  • realizowanie strategii wizerunkowej instytucji w obszarze komunikacji programu edukacyjnego i rozwoju publiczności,
  • opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej w mediach społecznościowych w obszarze edukacji oraz współpraca z zespołem komunikacji w przypadku głównych kanałów komunikacji,
  • tworzenie i aktualizacja baz danych dotyczących kluczowych grup publiczności dla działań edukacyjnych we współpracy z zespołem recepcji,
  • udział w programowaniu wydarzeń i programów nakierowanych na dotarcie do nowej publiczności Muzeum,
  • współpraca merytoryczna z innymi działami MSN przy kształtowaniu oferty MSN, przy promocji wydarzeń MSN oraz w zakresie budowania publiczności,
  • przygotowywanie raportów, prezentacji, wniosków dotacyjnych (w zakresie działań promocyjnych i komunikacyjnych dotyczących obszaru edukacji i rozwoju publiczności),
  • przygotowywanie i procedowanie umów, prowadzenie dokumentacji (fotograficznej, video, tekstów),
  • koordynacja dokumentacji foto-video realizowanych działań edukacyjnych,
  • monitorowanie wdrażanych działań i ocena ich efektywności,
  • planowanie budżetu promocyjnego, nadzór nad jego realizacją oraz rozliczanie zgodnie z wymogami formalnymi Muzeum.

Od kandydatów Muzeum oczekuje:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne),
  • minimum trzyletniego, udokumentowanego doświadczenia w komunikacji wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywności,
  • dobrego radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pod presją czasu,
  • dobrej organizacji pracy,
  • odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania,
  • umiejętności pracy w zmiennym środowisku projektowym.

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 6500 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
  • dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).

Dokumenty należy składać do 3 września 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...