czwartek, 24 kwietnia, 2025

Starszy specjalista ds. komunikacji w social mediach w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji w social mediach.

Zadania:

  • kompleksowa obsługa social media,
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w social mediach Muzeum,
  • prowadzenie profili Muzeum na Facebooku, Instagramie, Twitterze,
  • przygotowywanie treści oraz ich publikowanie,
  • opracowywanie we współpracy z digital content managerem formatów mediowych zgodnie z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych w mediach społecznościowych,
  • definiowanie wskaźników efektywności, które będą określać ramy efektywności prowadzonych działań reklamowych i promocyjnych w social mediach,
  • promowanie postów na grupach tematycznych na Facebooku,
  • dbałość o dostępność cyfrową treści (m.in. poprzez tworzenie opisów alternatywnych do treści wizualnych),
  • współpraca z zespołem komunikacji i zespołem marketingu nad opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji związanej z otwarciem nowej siedziby Muzeum na Placu Defilad,
  • wsparcie digital content managera w prowadzeniu współprac z influencerami i środowiskami twórczymi,
  • przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych kampanii (zawierających wnioski i rekomendacje),
  • zarządzanie, kontrola i rozliczanie budżetu kampanii reklamowych prowadzonych w social mediach,
  • współpraca z działem marketingu w zakresie integracji działań sprzedażowych/ e-commerce w social mediach.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe humanistyczne,
  • minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku social media manager,
  • lekkie pióro, odwaga i kreatywność w tworzeniu treści,
  • wiedza z zakresu kultury i sztuki współczesnej,
  • znajomość narzędzi wspierających działanie w social mediach, znajomość oprogramowania monitorującego i umiejętności efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznościami odbiorców i odbiorczyń,
  • znajomość formatów mediowych oferowanych w mediach społecznościowych i praktyczna wiedza na temat płatnych kampanii,
  • wiedza na temat aktualnych trendów i branżowych nowości,
  • dobra znajomość narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych,
  • biegła lub dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
  • skrupulatność, dokładność, asertywność, komunikatywność.

Mile widziane:

  • znajomość programu graficznego (CANVA/Photoshop i inne),
  • znajomość Adobe Premiere Pro.

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 5500-7000 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
  • dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).

Dokumenty należy składać do 4 stycznia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...

Zdarzenia muzealne – Maj 2025

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zdarzeniach muzealnych odbywających się...

Wernisaż wystawy czasowej — „Mag...

Zapraszamy na rodzinną wystawę do Galerii Śluza!

Leonardo. Zbliżenia

Leonardo da Vinci to najbardziej znany artysta w historii. Ten wszechstronnie u...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...