Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji w social mediach.
Zadania:
- kompleksowa obsługa social media,
- tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w social mediach Muzeum,
- prowadzenie profili Muzeum na Facebooku, Instagramie, Twitterze,
- przygotowywanie treści oraz ich publikowanie,
- opracowywanie we współpracy z digital content managerem formatów mediowych zgodnie z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych,
- prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych w mediach społecznościowych,
- definiowanie wskaźników efektywności, które będą określać ramy efektywności prowadzonych działań reklamowych i promocyjnych w social mediach,
- promowanie postów na grupach tematycznych na Facebooku,
- dbałość o dostępność cyfrową treści (m.in. poprzez tworzenie opisów alternatywnych do treści wizualnych),
- współpraca z zespołem komunikacji i zespołem marketingu nad opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji związanej z otwarciem nowej siedziby Muzeum na Placu Defilad,
- wsparcie digital content managera w prowadzeniu współprac z influencerami i środowiskami twórczymi,
- przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych kampanii (zawierających wnioski i rekomendacje),
- zarządzanie, kontrola i rozliczanie budżetu kampanii reklamowych prowadzonych w social mediach,
- współpraca z działem marketingu w zakresie integracji działań sprzedażowych/ e-commerce w social mediach.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe humanistyczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku social media manager,
- lekkie pióro, odwaga i kreatywność w tworzeniu treści,
- wiedza z zakresu kultury i sztuki współczesnej,
- znajomość narzędzi wspierających działanie w social mediach, znajomość oprogramowania monitorującego i umiejętności efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznościami odbiorców i odbiorczyń,
- znajomość formatów mediowych oferowanych w mediach społecznościowych i praktyczna wiedza na temat płatnych kampanii,
- wiedza na temat aktualnych trendów i branżowych nowości,
- dobra znajomość narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych,
- biegła lub dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
- skrupulatność, dokładność, asertywność, komunikatywność.
Mile widziane:
- znajomość programu graficznego (CANVA/Photoshop i inne),
- znajomość Adobe Premiere Pro.
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 5500-7000 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
- dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).
Dokumenty należy składać do 4 stycznia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.