czwartek, 7 listopada, 2024

Starszy specjalista ds. komunikacji w social mediach w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji w social mediach.

Zadania:

  • kompleksowa obsługa social media,
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w social mediach Muzeum,
  • prowadzenie profili Muzeum na Facebooku, Instagramie, Twitterze,
  • przygotowywanie treści oraz ich publikowanie,
  • opracowywanie we współpracy z digital content managerem formatów mediowych zgodnie z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych w mediach społecznościowych,
  • definiowanie wskaźników efektywności, które będą określać ramy efektywności prowadzonych działań reklamowych i promocyjnych w social mediach,
  • promowanie postów na grupach tematycznych na Facebooku,
  • dbałość o dostępność cyfrową treści (m.in. poprzez tworzenie opisów alternatywnych do treści wizualnych),
  • współpraca z zespołem komunikacji i zespołem marketingu nad opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji związanej z otwarciem nowej siedziby Muzeum na Placu Defilad,
  • wsparcie digital content managera w prowadzeniu współprac z influencerami i środowiskami twórczymi,
  • przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych kampanii (zawierających wnioski i rekomendacje),
  • zarządzanie, kontrola i rozliczanie budżetu kampanii reklamowych prowadzonych w social mediach,
  • współpraca z działem marketingu w zakresie integracji działań sprzedażowych/ e-commerce w social mediach.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe humanistyczne,
  • minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku social media manager,
  • lekkie pióro, odwaga i kreatywność w tworzeniu treści,
  • wiedza z zakresu kultury i sztuki współczesnej,
  • znajomość narzędzi wspierających działanie w social mediach, znajomość oprogramowania monitorującego i umiejętności efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznościami odbiorców i odbiorczyń,
  • znajomość formatów mediowych oferowanych w mediach społecznościowych i praktyczna wiedza na temat płatnych kampanii,
  • wiedza na temat aktualnych trendów i branżowych nowości,
  • dobra znajomość narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych,
  • biegła lub dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
  • skrupulatność, dokładność, asertywność, komunikatywność.

Mile widziane:

  • znajomość programu graficznego (CANVA/Photoshop i inne),
  • znajomość Adobe Premiere Pro.

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 5500-7000 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
  • dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).

Dokumenty należy składać do 4 stycznia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...

Regionalne Centra Konserwatorsko-Magaz...

20 listopada 2024 r.  10.00–17.00,  Forty Kleparz w Krakowie, ul. Kam...

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowski...

Temat strat wojennych jest niezwykle ważnym elementem badań nad polskim dziedzi...