niedziela, 22 grudnia, 2024

Starszy specjalista ds. komunikacji w social mediach w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji w social mediach.

Zadania:

  • kompleksowa obsługa social media,
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w social mediach Muzeum,
  • prowadzenie profili Muzeum na Facebooku, Instagramie, Twitterze,
  • przygotowywanie treści oraz ich publikowanie,
  • opracowywanie we współpracy z digital content managerem formatów mediowych zgodnie z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych w mediach społecznościowych,
  • definiowanie wskaźników efektywności, które będą określać ramy efektywności prowadzonych działań reklamowych i promocyjnych w social mediach,
  • promowanie postów na grupach tematycznych na Facebooku,
  • dbałość o dostępność cyfrową treści (m.in. poprzez tworzenie opisów alternatywnych do treści wizualnych),
  • współpraca z zespołem komunikacji i zespołem marketingu nad opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji związanej z otwarciem nowej siedziby Muzeum na Placu Defilad,
  • wsparcie digital content managera w prowadzeniu współprac z influencerami i środowiskami twórczymi,
  • przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych kampanii (zawierających wnioski i rekomendacje),
  • zarządzanie, kontrola i rozliczanie budżetu kampanii reklamowych prowadzonych w social mediach,
  • współpraca z działem marketingu w zakresie integracji działań sprzedażowych/ e-commerce w social mediach.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe humanistyczne,
  • minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku social media manager,
  • lekkie pióro, odwaga i kreatywność w tworzeniu treści,
  • wiedza z zakresu kultury i sztuki współczesnej,
  • znajomość narzędzi wspierających działanie w social mediach, znajomość oprogramowania monitorującego i umiejętności efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznościami odbiorców i odbiorczyń,
  • znajomość formatów mediowych oferowanych w mediach społecznościowych i praktyczna wiedza na temat płatnych kampanii,
  • wiedza na temat aktualnych trendów i branżowych nowości,
  • dobra znajomość narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych,
  • biegła lub dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
  • skrupulatność, dokładność, asertywność, komunikatywność.

Mile widziane:

  • znajomość programu graficznego (CANVA/Photoshop i inne),
  • znajomość Adobe Premiere Pro.

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze w wysokości do 5500-7000 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
  • dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy).

Dokumenty należy składać do 4 stycznia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...