niedziela, 22 grudnia, 2024

Zastępca Dyrektora ds. administracyjnych w Muzeum Warszawy

Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: Zastępca Dyrektora ds. administracyjnych.

Zakres obowiązków:

  1. Planowanie działalności administracyjno-technicznego oraz informatycznego obszaru funkcjonowania Muzeum w ramach środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Muzeum a także udział w opracowaniu regulaminów, procedur i polityk w zakresie funkcjonowania obszaru administracyjno-technicznego.
  2. Nadzór nad:
    • bezpieczeństwem Muzeum,
    • przygotowaniem procesów inwestycyjnych, ich zarządzaniem i realizacją,
    • realizacją zadań związanych z utrzymaniem technicznym i teleinformatycznym obiektów muzealnych,
    • bieżącą obsługą administracyjną i techniczną,
    • obsługą informatyczną Muzeum,
    • archiwum zakładowym.
  3. Zatwierdzanie dokumentów finansowych i księgowych do wysokości planu budżetowego na działania związane z zarządzaniem operacyjnym Muzeum oraz prowadzeniem procesów inwestycyjnych oraz udzielonych upoważnień.
  4. Udział w opracowaniu polityk przygotowywanych w Muzeum Warszawy.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 7 lat stażu pracy, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
  • doświadczenie w zarządzaniu obszarem administracyjnym
  • doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii i planów rozwoju
  • doświadczenie zarządzania zespołem oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległym pracownikom
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • znajomość podstawowych regulacji prawnych dotyczących instytucji publicznych a w szczególności instytucji kultury

Mile widziane:

  • wykształcenie techniczne
  • doświadczenie w nadzorowaniu projektów infrastrukturalnych w zakresie IT
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych budowlanych
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów elektronicznego obiegu dokumentów
  • doświadczenie zawodowe w instytucji publicznej
  • doświadczenie w zarządzaniu instytucją publiczną lub w zakresie administracyjnym
  • wykształcenie specjalistyczne na kierunkach technicznych
    • rzetelność, dokładność, szybkość w działaniu, skuteczność, skrupulatność, umiejętności analityczne, odporność na stres, asertywność, odpowiedzialność

Muzeum oferuje:

  • nawiązanie stosunku pracy na podstawie powołania
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto w przedziale 14 000 – 15 500 zł (w zależności od stażu pracy i posiadanych kompetencji)
  • przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • pracę w prężnie działającej instytucji kultury
  • motywującą atmosferę i dużą samodzielność w pracy
  • codzienny kontakt z fascynującymi obiektami prezentowanymi na wystawie stałych i wystawach czasowych
  • możliwość rozwoju, samorealizacji i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Dokumenty należy składać do 30 czerwca 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...