Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje pracownika na stanowisko: Zastępca Kierownika w Dziale Ekonomicznym.
Zadania:
• przygotowanie i realizacja strategii finansowej Muzeum;
• przygotowanie założeń do budżetu Muzeum;
• udział w przygotowaniu planu finansowego Muzeum i jego poszczególnych komórek organizacyjnych oraz monitorowanie jego realizacji;
• koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem planów rzeczowo-finansowych poszczególnych komórek organizacyjnych Muzeum oraz weryfikowanie projektów planów tych komórek;
• kontrola realizacji planów rzeczowo-finansowych poszczególnych komórek organizacyjnych Muzeum;
• sporządzenie analiz ekonomiczno-finansowych w Muzeum;
• współpraca przy analizach wykorzystania i alokacji środków będących w dyspozycji Muzeum;
• bieżąca kontrola środków na inwestycje będących w dyspozycji Muzeum;
• pozyskiwanie środków na realizacje działań statutowych i inwestycyjnych Muzeum;
• sporządzenie wniosków dla zadań Muzeum przewidzianych do ubiegania się o środki z zewnętrznych źródeł finansowania;
• organizowanie i wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów i nadzór nad jego realizacją;
• sporządzenie projektów wieloletnich programów i okresowych planów pracy dla Działu Ekonomicznego;
• realizacja zatwierdzonych przez Dyrektora Muzeum, wieloletnich programów i okresowych planów pracy Działu Ekonomicznego;
• sporządzanie projektów planów rzeczowych, finansowych i sprawozdań oraz wniosków finansowych w zakresie zadań Działu Ekonomicznego;
• sporządzenie projektów okresowych sprawozdań merytorycznych na temat realizacji zadań Działu Ekonomicznego.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów;
• min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym związanym z finansami;
• min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
• sporządzanie analiz ekonomiczno – finansowych;
• przygotowywanie założeń do budżetu;
• przygotowywanie i realizacja założeń strategii finansowej;
• udział w przygotowaniu planu finansowego;
• bieżąca kontrola środków na inwestycje będących w dyspozycji Instytucji;
• koordynowane prac związanych ze sporządzeniem planów rzeczowo-finansowych poszczególnych komórek organizacyjnych Instytucji;
• kontrola realizacji planów rzeczowo – finansowych poszczególnych komórek organizacyjnych Instytucji;
• znajomość narzędzia pakietu MS Office w szczególności Excel;
• dobra organizacja pracy, odporność na stres, jak również umiejętność budowania zespołów;
• kreatywność, inicjatywa i zaangażowanie, odpowiedzialność i terminowość;
• etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.
Mile widziane:
• doświadczenie w instytucjach kultury;
• pozyskiwanie środków na realizację zadań oraz umiejętność sporządzania wniosków do ubiegania się o środki z zewnętrznych źródeł finansowania;
• doświadczenie w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków krajowych i EU;
• doświadczenie w organizowaniu i wdrażaniu projektu elektronicznego obiegu dokumentów;
• znajomość języka angielskiego.
Muzeum oferuje:
- umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość podwyższania kwalifikacji,
- pracę w małym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w Centrum Warszawy
Dokumenty należy składać do 11 października 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.