Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku zatrudni pracownika na stanowisku: specjalista ds. organizacji eventów.
Zadania:
• kompleksowa organizacja wydarzeń komercyjnych w Muzeum;
• koordynowanie wynajmu powierzchni na poziomie formalnym oraz organizacyjnym;
• obsługa wydarzeń komercyjnych również na etapie realizacji;
• kontakt z klientem w zakresie realizacji wydarzeń komercyjnych;
• tworzenie raportów i weryfikowanie dokumentów związanych z realizacjami;
• realizacja postępowań zakupowych;
• obsługa urządzeń audio-video wykorzystywanych podczas wydarzeń w Muzeum;
• nadzór nad kalendarzem wydarzeń wewnątrz muzealnych oraz zewnętrznych, organizowanych w Muzeum na potrzeby działu administracji w systemie Iksoris;
• obsługa wystawy stałej Muzeum Józefa Piłsudskiego w systemie Tucan Nest;
• udział w działaniach organizacyjnych na rzecz Muzeum realizowanych przez dział administracji;
• realizowanie innych zadań wyznaczonych przez kierownika działu.
Wymagania:
• doświadczenie w organizowaniu wydarzeń komercyjnych, eventów;
• udokumentowane doświadczenie na stanowisku koordynatora, managera wydarzeń;
• doświadczenie w obsłudze systemów audio-wizualnych;
• znajomość pakietu MS Office 365;
• znajomość języka angielskiego;
• dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań;
• umiejętność planowania i zdolności organizacyjne;
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Muzeum oferuje:
• stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat);
• ciekawą pracę w nowym kompleksie muzealnym w Sulejówku;
• możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty należy składać do 31 marca 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.