Trwają publiczne playtesty gry, które mają za zadanie przetestować mechaniki gry oraz pomóc wyłapać błędy w grze.
Po długich i ciężkich bojach w końcu cieszymy się, że możemy zaprezentować grę w nowym, świeżym wydaniu. Przenieśliśmy projekt całej gry z Unreal Engine 4 do Unreal Engine 5!
Najnowsza odsłona naszej gry posiada zaimplementowane najnowsze funkcjonalności Unreal Engine 5.3.1 takie jak Lumen, Nanite, Virtual Shadows, Global Illumination, Virtual Texture Streaming. Dla posiadaczy kart nVidii uruchomiliśmy także DLSS3.5, nVidia Reflex i Upscaling, który drastycznie podnosi wydajność graficzną na komputerach z kartami RTX i GTX. W najbliższych tygodniach planujemy zaimplementować AMD FSR2 (który także działa na kartach graficznych Intel).
W ramach playtestów przygotowaliśmy następujące tryby rozgrywki:
1. Samouczek – tryb gry, który ma za zadanie zapoznać graczy ze sterowaniem i podstawowymi mechanikami gry (takimi jak rozbrajanie pułapek i walka),
2. Tryb Muzyczny gry – gracze w rytm utworu zespołu Percival Schuttenbach mają za zadanie pokonać umarlaki w celu zdobycia jak największej ilości artefaktów w jak najkrótszym czasie,
3. Tryb Łamigłówek – przygotowaliśmy podziemną kryptę w której na graczy czeka seria zagadek logicznych,
4. Tryb Speedrun – podziemny tor wyścigowy, który jest wyzwaniem dla zręcznościowych maniaków,
5. Tryb Benchamrk – skrawek jesiennej lokacji, w której gracze mogą przetestować swoje komputery z dużą ilością dynamicznego oświetlenia.
Przygotowaliśmy w grze wydarzenie, w ramach którego gracze – playtesterzy otrzymają ciekawe przedmioty do wykorzystania w trybie fabularnym w nadchodzącej grze.
Już teraz zebraliśmy od graczy feedback i implementujemy poprawki.
Playtesty będą trwać tylko do 17 listopada, dlatego gorąco zapraszamy do udziału:
https://store.steampowered.com/app/1764280/Dungeons_of_the_Amber_Griffin/
W nadchodzących tygodniach planujemy zaprezentować nowy zespół muzyczny, z którym zbudowaliśmy kolejną lokację do trybu muzycznego. Pragniemy promować rodzimą sztukę i wykorzystać potencjał naszych wspaniałych artystów muzycznych.
Dodatkowo zapraszamy do obejrzenia ujęć z gry z trybu kampanii, która będzie dostępna w przyszłości:
Przy okazji chcemy się pochwalić. Zgłosiliśmy grę do Taipei Game Show – Indie Game Award 2023, w którym udało nam się trafić do grupy finalistów w kategorii „Best Narrative”, z czego jesteśmy bardzo szczęśliwi.
Obecnie w grze dostępny jest język angielski, polski i kaszubski. Jest to pierwsza gra, która promuje język kaszubski na tak szeroką skalę. Kontynuujemy współpracę z Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie, w ramach, której powstają kolejne treści w grze (do chwili obecnej zostało opracowanych prawie 20 krótkich opowiadań – niektóre z nich dostępne są w książkach w grze).
Na bieżąco aktualizujemy grę do najnowszej wersji silnika Unreal Engine 5 tak, aby zespół gry mógł w pełni korzystać z wszystkich nowych funkcjonalności silnika.
Planujemy w połowie stycznia uruchomić zbiórkę na platformie Kickstarter. Następnie pragniemy udostępnić graczom grę w trybie fabularnym w wersji Early Access. Wierzymy, że takie rozwiązanie umożliwi nam szerszy dialog z graczami, którzy mają znaczący wpływ na efekt końcowy produkcji i zapewni stabilne finansowanie produkcji gry.
Tak więc zapraszamy do Lochów Bursztynowego Gryfa!
Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie