Muzeum Piaseczna zatrudni pracownika na stanowisko: Asystent/ka Dyrektorki / Sekretarz/sekretarka.
Miejsce pracy: Piaseczno (woj. mazowieckie)
Wymiar zatrudnienia: umowa o pracę
Zadania:
- Zapewnienie wsparcia i asysty dyrektorce w codziennych obowiązkach oraz prowadzenie działań administracyjnych.
- Kompleksowa obsługa sekretariatu Muzeum.
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej, epuap, e-doręczenia).
- Organizowanie kalendarza spotkań Dyrektorki, przygotowywanie harmonogramów i terminów.
- Organizowanie spotkań i konferencji, angażowanie się w organizację wydarzeń muzealnych.
- Przyjmowanie interesantów, udzielanie podstawowych informacji.
- Sporządzanie pism, protokołów, notatek służbowych oraz zestawień.
- Obsługa telefoniczna sekretariatu i koordynacja przepływu dokumentów.
- Współpraca z pracownikami Muzeum oraz instytucjami zewnętrznymi.
- Dbałość o właściwy obieg dokumentów i archiwizację akt, zgodnie z wytycznymi instrukcji kancelaryjnej.
- Gotowość do podejmowania dodatkowych obowiązków i elastyczność w pracy.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne, humanistyczne lub pokrewne.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Znajomość narzędzi biurowych i systemów informatycznych.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych, protokołów, sprawozdań.
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
- Dobra organizacja pracy własnej, sumienność i odpowiedzialność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole.
- Dyskrecja i zachowanie poufności informacji.
- Umiejętności analitycznego myślenia.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub instytucji kultury.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w siedzibie Muzeum oraz w terenie,
- drzwi wejściowe nieprzystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- w budynkach brak wind, toalety nieprzystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych,
przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.
Muzeum oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy. • Udział w ciekawych projektach kulturalnych.
- Wynagrodzenie zasadnicze 5500 zł brutto.
- Wymagane dokumenty:
1) CV i list motywacyjny (aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane).
Podanie danych osobowych innych niż imię, nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, historia zatrudnienia i przebieg edukacji, nie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Jeżeli podają Państwo takie dane w CV, prosimy o zawarcie w nim następującej, dobrowolnej zgody:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego postępowania rekrutacyjnego przez Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, (zgoda obejmuje dane wykraczające poza zakres niezbędny do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji, tj. poza imieniem, nazwiskiem, danymi kontaktowymi, datą urodzenia, historią zatrudnienia oraz przebiegiem edukacji). W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem”;
Jeżeli oczekują Państwo, że Państwa kandydatura będzie brana pod uwagę w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV następującej, dobrowolnej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, przez okres najbliższych 6 miesięcy. W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.”
2) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp., które według kandydata mogą być istotne z punktu widzenia prowadzonego naboru;
3) w przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - Termin składania dokumentów: do 15.10.2025 na adres e-mail: rekrutacja@muzeumpiaseczna.pl
- Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Link do postępowania rekrutacyjnego: https://muzeum_piaseczna.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”) informujemy, że:
Administratorem [Pana/Pani] danych jest Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno.
Inspektor ochrony danych
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem: poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@muzeumpiaseczna.pl lub poczty tradycyjnej, pod adresem siedziby administratora danych.
Cele i podstawy przetwarzania
Przetwarzamy [Pana/Pani] dane osobowe:
a. w zakresie imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, historii zatrudnienia i przebiegu edukacji w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b. w razie udostępnienia przez Kandydata innych danych niż wskazane w lit. a powyżej – na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
c. w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
d. w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – na potrzeby uwzględnienia przy przyszłych rekrutacjach (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
a. firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne,
b. firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe.
Czas przetwarzania danych
[Pana/Pani] dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na wykorzystanie danych osobowych na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych przez okres
6 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje [Panu/Pani] (w sytuacjach wskazanych przepisami RODO): - prawo dostępu do danych;
- prawo żądania sprostowania danych;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania;
- prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z [Pana/Pani] szczególną sytuacją, zgodnie z art. 21 RODO;
- w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania [Pana/Pani] danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO – prawo do wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna [Pan/Pani], że przetwarzanie [Pana/Pani] danych osobowych narusza przepisy RODO.
Czy musi [Pan/Pani] podawać swoje dane osobowe?
Podanie danych osobowych przez [Pana/Panią] jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie
[Pana/Pani] dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec [Pana/Pani] skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na [Pana/Pani] sytuację