Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
- Kierowanie całokształtem działalności sekcji akustycznej w zakresie obsługi prób, spektakli, wydarzeń zewnętrznych, koordynowanie współpracy z innymi działami Instytucji oraz podmiotami zewnętrznymi,
- Prawidłowe i terminowe realizowanie powierzonych czynności, zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz poleceniami przełożonego,
- Współpracę z kierownikiem muzycznym, reżyserem, choreografem oraz scenografem,
- Opracowanie oraz wykonanie projektów audio oraz odtwarzanie nagranego materiału,
- Wykonanie nagrań z premier, prób generalnych oraz wielośladowych audio,
- Przechowywanie i ewidencjonowanie nośników z zapisami audio,
- Przegrywanie i kopiowanie materiałów,
- Przygotowanie i obsługę podglądu TV akcji scenicznej w czasie prób i spektakli (instalacja ruchoma),
- Przygotowanie kosztorysów oraz zgłaszanie konieczności zakupu materiałów niezbędnych do realizacji wydarzeń,
- Realizację i obsługę techniczną spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
- Montaż nagrań, miks, mastering,
- Przygotowywanie materiałów do celów promocyjnych oraz archiwalnych,
- Przygotowywanie toru fonicznego do spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
- Strojenie i obsługę systemów bezprzewodowych,
- Prawidłowe prowadzenie obowiązującej dokumentacji działalności sekcji akustycznej,
- Nadzór nad konserwacją, przeglądami, drobnymi naprawami narzędzi elektroakustycznych,
- Ustalanie i opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla podległych pracowników oraz ich systematyczne aktualizowanie,
- Nadzór nad bezpieczeństwem, szkoleniami, upoważnieniami, przestrzeganiem czasu pracy oraz urlopami podległych pracowników, tworzenie harmonogramów pracy,
- Zlecanie uruchomienia procesu rekrutacji do sekcji akustycznej, udział w rozmowach rekrutacyjnych oraz rekomendacja kandydata do zatrudnienia.
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Wykształcenia min. średniego,
- Doświadczenia zawodowego z zakresu realizacji dźwięku/ techniki scenicznej,
- Znajomości programów DAW: ProTools, Reaper, Samplitude,
- Znajomości konsolet cyfrowych marki Yamaha, Digico, Soundcraft, Allen & Heath
- Umiejętności obsługi systemów bezprzewodowych marki SHURE,
- Umiejętności biegłego czytania partytur,
- Umiejętności obsługi protokołu Dante,
- Znajomości systemów operacyjnych Mac OS
- Znajomości języka angielskiego (w szczególności branżowego) w stopniu komunikatywnym,
- Umiejętności interpersonalnych na wysokim poziomie,
- Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji, reagowania w sytuacjach kryzysowych, motywowania pracowników,
Mile widziane:
- Wykształcenie muzyczne (szkoła muzyczna I/ II stopnia),
- Doświadczenie w prowadzeniu sesji nagraniowych,
- Umiejętności z zakresu miksu i masteringu- muzyka klasyczna/ jazz,
- Aktywność muzyczna,
- Doświadczenie w pracy w teatrze lub przy wydarzeniach kulturalnych- w podobnym zakresie obowiązków,
- Znajomość innych języków obcych.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin,
- Pracę w renomowanej Instytucji Kultury,
- Udział w ciekawych projektach kulturalnych,
- Bogaty Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Sposób i termin składania ofert:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (życiorys, list motywacyjny)
w terminie do 31.12.2022 r. na adres: kadry@opera.wroclaw.pl, bądź dostarczenie ich osobiście
do siedziby Opery Wrocławskiej, przy ul. Świdnickiej 35.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATÓW DO PRACY
PRZEZ OPERĘ WROCŁAWSKĄ:
- Administratorem Państwa danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (CV, listy motywacyjne, dodatkowe informacje udzielane przez Państwa w trakcie rekrutacji) będzie Opera Wrocławska Instytucja Kultury Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Świdnickiej 35, 50-066 Wrocław, NIP: 896-000-55-26, REGON: 000278942.
Opera Wrocławska wyznaczyła Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail iod@opera.wroclaw.pl .
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem rekrutacji.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 22(1) ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 22(1) § 1 pkt. 4 – 6 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a w przypadku danych określonych w art. 22(1) § 1 pkt. 1 – 3 Kodeksu pracy podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych.
- Opera będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i można ją odwołać w dowolnym czasie.
- Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego, w ramach którego została złożona aplikacja, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji przez 12 miesięcy lub do czasu wycofania zgody. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Operę Wrocławską, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną oraz uprawnionym wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- W związku z tym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Mogą Państwo wycofać zgodę w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje też Państwu prawo złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez Operę Wrocławską do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.