poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Główny specjalista ds. promocji i marketingu w Muzeum Zamkowym w Malborku

Muzeum Zamkowe w Malborku poszukuje pracownika na stanowisko: główny specjalista ds. promocji i marketingu.

Zadania:

1) rozwój i wdrażanie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Muzeum;
2) promocja bieżącej działalności Muzeum;
3) prowadzenie działań związanych z budowaniem w mediach wizerunku Muzeum;
4) opracowywanie i koordynacja działań w mediach społecznościowych / opracowywanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych;
5) aktywne kształtowanie relacji z mediami, blogerami i przedstawicielami opiniotwórczych środowisk w Internecie;
6) pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi;
7) pozyskiwanie partnerów strategicznych Muzeum, mecenasów, sponsorów, budowanie relacji z nimi, rozwijanie współpracy;
8) pozyskiwanie środków pozabudżetowych;
9) zarządzanie obsługą strony internetowej i mediów społecznościowych;
10) planowanie i rozliczanie budżetu promocyjnego i marketingowego;
11) monitorowanie trendów, poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych z odbiorcami;
12) planowanie oraz koordynacja opracowywania materiałów promocyjnych i informacyjnych;
13) aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji;
14) aktywne budowanie i rozwijanie relacji z innymi instytucjami, wymiana dobrych praktyk;
15) wykonywanie innych zadań wspierających skuteczną promocję działalności Muzeum.

Wymagania:

1) wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing i zarządzanie, social media, PR, inne pokrewne);
2) znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację;
3) minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku w dużej organizacji;
4) praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych/ komunikacyjnych/ marketingowych;
5) Praktyczna znajomość obsługi narzędzi digital marketingu oraz narzędzi PR;
6) umiejętność analizy wyników Google Analytics i pomiary efektywności podjętych działań;
7) doświadczenie z zakresu koordynacji projektów;
8) umiejętność sprawnego redagowania tekstów informacyjnych;
9) proaktywna postawa, proponowanie rozwiązań;
10) umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami;
11) zdolność do budowania pozytywnych relacji;
12) doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem;
13) wysoka świadomość i odpowiedzialność biznesowa, zorientowanie na rezultaty;
14) umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole projektowym, kompetencje managerskie oraz charyzma lidera.

Muzeum oferuje:

1) wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów;
2) realny wpływ na kształt podejmowanych działań;
3) miejsce pracy we wnętrzach średniowiecznego zamku;
4) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury;
5) pakiet socjalny, w tym m.in.:
– nagrody jubileuszowe,
– dofinansowanie do wypoczynku,
– legitymacja pracownicza uprawniająca do darmowego wejścia do innych muzeów,
– świąteczne bony podarunkowe dla dzieci,
– ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
– kasa zapomogowo-pożyczkowa;
3) możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.

Dokumenty należy składać do 21 sierpnia 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...