czwartek, 12 grudnia, 2024

Główny specjalista ds. promocji w Muzeum POLIN w Warszawie

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: Główny specjalista ds. promocji.

Podstawowe obowiązki:

  • planowanie i realizacja promocji działań programowych (wystawienniczych, kulturalnych, edukacyjnych, naukowych) z uwzględnieniem takich działań jak: kampanie w Internecie, współpraca z influencerami, outdoor, radio, prasa i inne;
  • samodzielne prowadzenie długofalowych projektów promocyjnych np. promocji wystaw czasowych;
  • tworzenie treści promocyjnych, w tym: opisów wydarzeń, artykułów na stronę internetową, postów, stories, haseł reklamowych, zaproszeń, newsletterów, raportów itp;
  • publikowanie treści w mediach społecznościowych takich jak FB lub IG;
  • planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
  • zarządzanie budżetem i harmonogramem projektu;
  • zarządzanie jednym z kont muzeum w mediach społecznościowych np. FB, YT lub IG;
  • współpraca z Biurem Prasowym;
  • przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących promocji;
  • współpraca z partnerami medialnymi i biznesowymi przy realizacji wspólnych działań promocyjnych;
  • rozliczanie części promocyjnej w uzyskanych grantach;
  • aktualizacja baz danych na potrzeby Działu Promocji i Marketingu;
  • przygotowywanie ofert i prezentacji;
  • zamawianie usług zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji/marketingu lub filologii polskiej;
  • min. 4 lata doświadczenia w obszarze promocji;
  • doskonała znajomość języka polskiego (poziom C2) oraz umiejętność pisania jasnych i atrakcyjnych tekstów promocyjnych; 
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (na poziomie min. B2);
  • rozumienie trendów w mediach społecznościowych oraz doświadczenie w prowadzeniu kont, włączając prowadzenie lub zlecanie płatnych promocji;
  • prowadzenie promocji w różnych kanałach komunikacji;
  • znajomość środowiska Meta, w tym narzędzi analitycznych;
  • biegła obsługa oprogramowania MS Office, w tym umiejętność swobodnego tworzenia prezentacji w PowerPoint;
  • bardzo dobra znajomość środowiska Meta, Google Analytics, TikTok;
  • komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • podejmowanie nowych wyzwań i wyciąganie wniosków z przeprowadzonych działań;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • innowacyjność – proponowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań i pomysłów.

Mile widziane:

  • doświadczenie pracy w agencji reklamowej;
  • doświadczenie pracy w instytucji kultury;
  • prowadzenie niestandardowych projektów promocyjnych, np. w przestrzeni miasta, filtrów w mediach społecznościowych itp.;
  • znajomość historii i kultury żydowskiej;
  • znajomość oferty kulturalnej w Warszawie;
  • znajomość środowiska Google i narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics;
  • znajomość środowiska TikTok;
  • znajomość Canvy lub podobnych programów graficznych;
  • znajomość tworzenia treści zgodnych z SEO.

Muzeum oferuje:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w zaangażowanym, kreatywnym i zmotywowanym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
  • dogodną lokalizację biura – muzeum w centrum Warszawy.

Dokumenty należy składać do 12 grudnia 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

MuzeoOn nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Muzeo – Najczęściej wybierany, najnowo...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

Wystawa czasowa „Kolekcjonerka. Teresa...

Wystawa przybliża problematykę kolekcjonerstwa prywatnego i antropologii rzeczy...