Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: Główny specjalista ds. promocji.
Podstawowe obowiązki:
- planowanie i realizacja promocji działań programowych (wystawienniczych, kulturalnych, edukacyjnych, naukowych) z uwzględnieniem takich działań jak: kampanie w Internecie, współpraca z influencerami, outdoor, radio, prasa i inne;
- samodzielne prowadzenie długofalowych projektów promocyjnych np. promocji wystaw czasowych;
- tworzenie treści promocyjnych, w tym: opisów wydarzeń, artykułów na stronę internetową, postów, stories, haseł reklamowych, zaproszeń, newsletterów, raportów itp;
- publikowanie treści w mediach społecznościowych takich jak FB lub IG;
- planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
- zarządzanie budżetem i harmonogramem projektu;
- zarządzanie jednym z kont muzeum w mediach społecznościowych np. FB, YT lub IG;
- współpraca z Biurem Prasowym;
- przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących promocji;
- współpraca z partnerami medialnymi i biznesowymi przy realizacji wspólnych działań promocyjnych;
- rozliczanie części promocyjnej w uzyskanych grantach;
- aktualizacja baz danych na potrzeby Działu Promocji i Marketingu;
- przygotowywanie ofert i prezentacji;
- zamawianie usług zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji/marketingu lub filologii polskiej;
- min. 4 lata doświadczenia w obszarze promocji;
- doskonała znajomość języka polskiego (poziom C2) oraz umiejętność pisania jasnych i atrakcyjnych tekstów promocyjnych;
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (na poziomie min. B2);
- rozumienie trendów w mediach społecznościowych oraz doświadczenie w prowadzeniu kont, włączając prowadzenie lub zlecanie płatnych promocji;
- prowadzenie promocji w różnych kanałach komunikacji;
- znajomość środowiska Meta, w tym narzędzi analitycznych;
- biegła obsługa oprogramowania MS Office, w tym umiejętność swobodnego tworzenia prezentacji w PowerPoint;
- bardzo dobra znajomość środowiska Meta, Google Analytics, TikTok;
- komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy;
- podejmowanie nowych wyzwań i wyciąganie wniosków z przeprowadzonych działań;
- umiejętność pracy w zespole;
- innowacyjność – proponowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań i pomysłów.
Mile widziane:
- doświadczenie pracy w agencji reklamowej;
- doświadczenie pracy w instytucji kultury;
- prowadzenie niestandardowych projektów promocyjnych, np. w przestrzeni miasta, filtrów w mediach społecznościowych itp.;
- znajomość historii i kultury żydowskiej;
- znajomość oferty kulturalnej w Warszawie;
- znajomość środowiska Google i narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics;
- znajomość środowiska TikTok;
- znajomość Canvy lub podobnych programów graficznych;
- znajomość tworzenia treści zgodnych z SEO.
Muzeum oferuje:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- pracę w zaangażowanym, kreatywnym i zmotywowanym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
- dogodną lokalizację biura – muzeum w centrum Warszawy.
Dokumenty należy składać do 12 grudnia 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.
MuzeoOn nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.