środa, 10 września, 2025

Główny specjalista ds. promocji w Muzeum POLIN w Warszawie

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: Główny specjalista ds. promocji.

Podstawowe obowiązki:

  • planowanie i realizacja promocji działań programowych (wystawienniczych, kulturalnych, edukacyjnych, naukowych) z uwzględnieniem takich działań jak: kampanie w Internecie, współpraca z influencerami, outdoor, radio, prasa i inne;
  • samodzielne prowadzenie długofalowych projektów promocyjnych np. promocji wystaw czasowych;
  • tworzenie treści promocyjnych, w tym: opisów wydarzeń, artykułów na stronę internetową, postów, stories, haseł reklamowych, zaproszeń, newsletterów, raportów itp;
  • publikowanie treści w mediach społecznościowych takich jak FB lub IG;
  • planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
  • zarządzanie budżetem i harmonogramem projektu;
  • zarządzanie jednym z kont muzeum w mediach społecznościowych np. FB, YT lub IG;
  • współpraca z Biurem Prasowym;
  • przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących promocji;
  • współpraca z partnerami medialnymi i biznesowymi przy realizacji wspólnych działań promocyjnych;
  • rozliczanie części promocyjnej w uzyskanych grantach;
  • aktualizacja baz danych na potrzeby Działu Promocji i Marketingu;
  • przygotowywanie ofert i prezentacji;
  • zamawianie usług zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji/marketingu lub filologii polskiej;
  • min. 4 lata doświadczenia w obszarze promocji;
  • doskonała znajomość języka polskiego (poziom C2) oraz umiejętność pisania jasnych i atrakcyjnych tekstów promocyjnych; 
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (na poziomie min. B2);
  • rozumienie trendów w mediach społecznościowych oraz doświadczenie w prowadzeniu kont, włączając prowadzenie lub zlecanie płatnych promocji;
  • prowadzenie promocji w różnych kanałach komunikacji;
  • znajomość środowiska Meta, w tym narzędzi analitycznych;
  • biegła obsługa oprogramowania MS Office, w tym umiejętność swobodnego tworzenia prezentacji w PowerPoint;
  • bardzo dobra znajomość środowiska Meta, Google Analytics, TikTok;
  • komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • podejmowanie nowych wyzwań i wyciąganie wniosków z przeprowadzonych działań;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • innowacyjność – proponowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań i pomysłów.

Mile widziane:

  • doświadczenie pracy w agencji reklamowej;
  • doświadczenie pracy w instytucji kultury;
  • prowadzenie niestandardowych projektów promocyjnych, np. w przestrzeni miasta, filtrów w mediach społecznościowych itp.;
  • znajomość historii i kultury żydowskiej;
  • znajomość oferty kulturalnej w Warszawie;
  • znajomość środowiska Google i narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics;
  • znajomość środowiska TikTok;
  • znajomość Canvy lub podobnych programów graficznych;
  • znajomość tworzenia treści zgodnych z SEO.

Muzeum oferuje:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w zaangażowanym, kreatywnym i zmotywowanym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
  • dogodną lokalizację biura – muzeum w centrum Warszawy.

Dokumenty należy składać do 12 grudnia 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

MuzeoOn nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

150 LAT MUZEALNICTWA ROLNICZEGO NA ZIE...

W 2025 roku przypada 150. rocznica pojawienia się idei muzealnictwa rolniczego ...

XI.Legenda STARa

11.LegendA STARa, to zlot pojazdów  zabytkowych organizowany przez Powiat ...

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

Wyniki naboru do projektu “Projektowan...

Narodowe Centrum Kultury rozstrzygnęło nabór do programu szkoleniowego realizow...