Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku poszukuje pracownika na stanowisko: główny specjalista ds. zamówień publicznych w Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych.
Główny zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi w Muzeum procedurami – w tym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w charakterze sekretarza komisji przetargowej (ok. 15 postępowań rocznie) oraz obsługa zamówień publicznych na platformie zakupowej,
- udział w postępowaniach odwoławczych przed KIO,
- przygotowywanie zapytań ofertowych o wartości do 130.000 zł, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Muzeum i ich obsługa na platformie zakupowej,
- zapewnienie wsparcia pozostałych komórek organizacyjnych Muzeum w zakresie zamówień i zakupów o wartości do 130.000 zł, realizowanych samodzielnie przez te komórki, w celu zapewnienia jednolitej praktyki postępowania i przestrzegania obowiązujących procedur,
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu udzielania zamówień publicznych,
- zapewnienie właściwego prowadzenia, obiegu, digitalizacji i archiwizacji dokumentów prawnych oraz dokumentów związanych z udzielaniem zamówień,
- sporządzanie planów, raportów i analiz związanych z działalnością Działu w zakresie zamówień publicznych oraz zamówień o wartości do 130.000 zł,
- tworzenie planów zamówień publicznych i innych planów zakupowych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Muzeum,
- sporządzanie dokumentów i informacji na potrzeby współpracy z audytorami oraz przedstawicielami innych instytucji uprawnionych do prowadzenia kontroli w zakresie zamówień publicznych,
- aktualizacja wewnętrznych regulacji w zakresie zamówień publicznych we współpracy ze służbami prawymi Muzeum,
- sprawozdawczość w zakresie zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
- bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- min. trzyletnie – udokumentowane – doświadczenie zawodowe w obsłudze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego na podobnym stanowisku, uzyskane w okresie ostatnich 4 lat, w tym: doświadczenie w pełnieniu funkcji członka komisji przetargowej i o doświadczenie w obsłudze zamówień na platformie zakupowej lub miniPortalu UZP (uwaga: kandydatury niespełniające ww. wymagania nie będą rozpatrywane),
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie działalności kulturalnej będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel, Teams),
- samodzielność, skrupulatność, staranność oraz dbałość o szczegóły przy wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem z uwzględnieniem priorytetów,
- umiejętność analitycznego myślenia i otwartość na poszukiwanie rozwiązań,
- umiejętność skutecznej komunikacji,
- chęć zdobywania wiedzy i samodoskonalenia zawodowego.
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- przyjazną atmosferę pracy i wymianę doświadczeń w zaangażowanym zespole,
- uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych organizowanych przez Muzeum i inne instytucje kultury,
- hybrydowy system pracy (biuro + home office),
- pakiet świadczeń socjalnych.
Dokumenty należy składać do 24 marca 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.