poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Kierownik działu promocji i marketingu w Muzeum Miasta Łodzi

Muzeum Miasta Łodzi ogłasza nabór na stanowisko: kierownik działu promocji i marketingu.

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m.in.: nadzór nad poprawnym wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości działu promocji i marketingu; udział w pracach podległego działu (planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych, administrowanie stronami internetowymi); sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie prowadzonej działalności; sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej; prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy (w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników).

Wymagania względem kandydata to m.in.: wykształcenie wyższe; 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu marketingu i promocji w placówkach kultury; znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym; dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, WordPress, Photoshop, portale społecznościowe) i urządzeń biurowych.

Dokumenty należy składać do 21.01.2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...