Muzeum Miasta Łodzi ogłasza nabór na stanowisko: kierownik działu promocji i marketingu.
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m.in.: nadzór nad poprawnym wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości działu promocji i marketingu; udział w pracach podległego działu (planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych, administrowanie stronami internetowymi); sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie prowadzonej działalności; sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej; prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy (w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników).
Wymagania względem kandydata to m.in.: wykształcenie wyższe; 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu marketingu i promocji w placówkach kultury; znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym; dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, WordPress, Photoshop, portale społecznościowe) i urządzeń biurowych.
Dokumenty należy składać do 21.01.2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.