środa, 14 maja, 2025

Kierownik działu promocji i marketingu w Muzeum Miasta Łodzi

Muzeum Miasta Łodzi ogłasza nabór na stanowisko: kierownik działu promocji i marketingu.

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m.in.: nadzór nad poprawnym wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości działu promocji i marketingu; udział w pracach podległego działu (planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych, administrowanie stronami internetowymi); sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie prowadzonej działalności; sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej; prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy (w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowników).

Wymagania względem kandydata to m.in.: wykształcenie wyższe; 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu marketingu i promocji w placówkach kultury; znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym; dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, WordPress, Photoshop, portale społecznościowe) i urządzeń biurowych.

Dokumenty należy składać do 21.01.2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Wernisaż wystawy pt. „ Geometria Gaudi...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach zaprasza na wernisaż wystawy pt. „ ...

„Kwiatki Polskie” prosto ze Starachowi...

Ekipa programu „Kwiatki Polskie”, którego emisję można oglądać w Telewizji Pols...

Warsztaty archeologiczne „Żelazne Korz...

Przed nami kolejna edycja „Żelaznych Korzeni” – warsztatów archeologicznych org...

Udostępnienie zbiorów w internecie?

Jeśli posiadają Państwo system do ewidencji zbiorów i chcieliby udostępnić eksp...

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...