Wielkopolskie Muzeum Niepodległości poszukuje pracownika na stanowisko: kierownik projektu ds. realizacji wystawy stałej.
Zadania to m.in.:
- kierowanie powierzoną komórką ds. realizacji wystawy, w tym pracami podległych pracowników i zewnętrznych wykonawców,
- udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań konkursowych i przetargowych dla kontraktów na prace koncepcyjne, projektowe, wykonawcze i inne usługi niezbędne w procesie tworzenia wystawy, w tym przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia,
- nadzór nad realizacją umowy o prace projektowe, w tym zatwierdzanie materiałów przedstawianych przez projektantów w zakresie jakości i zgodności z przedmiotem umowy, nadzór nad harmonogramem prac projektowych, udział w czynnościach odbiorowych,
- nadzór nad realizacją umowy o wykonanie wystawy, w tym pośredniczenie z wykonawcą i podwykonawcami, opiniowanie i zatwierdzanie etapów prac, nadzór nad harmonogramem realizacji, udział w czynnościach odbiorowych,
- nadzór nad pracą merytorycznego zespołu scenariuszowego, w tym koordynacja prac badawczych, kwerend archiwalnych, konsultacji merytorycznych,
- nadzór nad procesem pozyskiwania praw i licencji do eksponatów, materiałów graficznych, audio/wideo i pozostałych treści prezentowanych na wystawie,
- organizowanie, koordynacja i uczestnictwo w naradach projektowych,
- prowadzenie monitoringu z realizacji wystawy oraz przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz w tym zakresie na potrzeby wewnętrze i zewnętrzne,
- nadzór nad odbiorem i uruchomieniem wystawy, zgodnie z zapisami umownymi z wykonawcą,
- prowadzenie dokumentacji projektu w tym archiwizacja,
- weryfikacja dokumentów księgowych dotyczących wykonawców i podwykonawców pod względem zgodności merytorycznej z przedmiotem umowy,
- koordynacja pozyskiwania i aktualizacji decyzji administracyjnych i pozwoleń – jeśli będzie potrzeba.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum dwuletnie udokumentowane doświadczenie w kierowaniu projektami i zarządzaniu zespołem pracowników oraz współpracowników zewnętrznych,
- znajomość procedur administracyjnych,
- skrupulatność, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność,
- umiejętność rozwiązywania konfliktów,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem projektowym,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS-Office);
- dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00);
- otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe techniczne, administracyjne lub ekonomiczne,
- znajomość obsługi programów do zarzadzania projektem (np. MS- project, Asana itp.),
- posiadanie doświadczenia nadzorowaniu lub uczestniczenia w procesie powstawania wystaw, ekspozycji muzealnych lub innych wydarzeń z wykorzystaniem rozwiązań scenograficznych i multimediów,
- doświadczenie w kontaktach z projektantami i wykonawcami wielobranżowych projektów,
- doświadczenie w kontaktach z licencjodawcami, negocjowaniu i zawieraniu umów w zakresie udzielenia licencji/praw autorskich.
Muzeum oferuje:
- umowę o pracę na pełny etat,
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość zmierzenia się z wyjątkowym zadaniem w skali Wielkopolski – pierwsze tak duże muzeum w historii,
- wsparcie pozostałych członków zespołu w rozwiązywaniu problemów.
Dokumenty należy składać do 16 stycznia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.