Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN poszukuje pracownika na stanowisko: kierownik Sekcji Promocji.
Podstawowe obowiązki:
• promocja działań programowych Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN;
• zarządzanie zespołem i organizacja pracy Sekcji Promocji (6 osób), m.in. nadzór nad wykonywaniem zadań, wyznaczanie celów i ocena pracy;
• przygotowanie miesięcznych planów promocyjnych dla wszystkich działań i nadzór nad ich realizacją;
• współpraca z koordynatorami promocji nad przygotowaniem i realizacją promocji projektów długofalowych np. wystaw czasowych;
• tworzenie strategii promocji w mediach społecznościowych i nadzór nad jej realizacją;
• odpowiedzialność za dostępność usług umożliwiających sprawne działanie promocji np. fotograf, filmowiec, drukarnia, itp.;
• zarządzanie budżetem Sekcji;
• samodzielne prowadzenie długofalowego projektu promocyjnego np. realizacja kampanii wystawy stałej;
• współpraca z innymi działami w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu uzyskanych grantów z uwzględnieniem takich działań jak: kampanie w Internecie, współpraca z influencerami, outdoor, radio, prasa i inne;
• wsparcie współpracowników w tworzeniu treści promocyjnych, publikacji w mediach społecznościowych, przygotowaniu materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych, itp.;
• współpraca z Biurem Prasowym;
• przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących promocji;
• współpraca z partnerami medialnymi i biznesowymi przy realizacji wspólnych działań promocyjnych;
• zamawianie usług zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami;
Wymagania:
• wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji/marketingu lub filologii polskiej;
• min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
• min. 4 lata doświadczenia w obszarze promocji;
• znajomość zasad budowania marki i brandingu;
• doskonała znajomość języka polskiego (poziom C2) oraz umiejętność pisania jasnych i atrakcyjnych tekstów promocyjnych;
• bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (na poziomie min. B2);
• rozumienie trendów w mediach społecznościowych oraz doświadczenie w prowadzeniu kont, włączając prowadzenie lub zlecanie płatnych promocji;
• prowadzenie promocji w różnych kanałach komunikacji;
• znajomość środowiska Meta, w tym narzędzi analitycznych;
• biegła obsługa oprogramowania MS Office, w tym umiejętność swobodnego tworzenia prezentacji w PowerPoint;
• znajomość środowiska Meta, Google Analytics, TikTok;
• komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy;
• odwaga do podejmowania nowych wyzwań i wyciągania wniosków z przeprowadzonych działań;
• umiejętność zarządzania zespołem na partnerskich zasadach;
• umiejętność zarządzania sytuacjami sprzecznych interesów i potrzeb;
• umiejętność jasnego i odważnego wypowiadania i bronienia swojego zdania na forum kierowników i dyrekcji;
• innowacyjność – proponowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań i pomysłów;
Mile widziane:
• doświadczenie pracy w agencji reklamowej;
• doświadczenie pracy w instytucji kultury;
• prowadzenie niestandardowych projektów promocyjnych, np. w przestrzeni miasta, filtrów w mediach społecznościowych itp.;
• znajomość historii i kultury żydowskiej;
• znajomość oferty kulturalnej w Warszawie;
• znajomość środowiska Google.
Muzeum oferuje:
• umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
• pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
• dogodna lokalizacja biura- muzeum w centrum Warszawy.
Dokumenty należy przesyłać do 7 października 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.