Muzeum Fotografii przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy poszukuje pracownika na stanowisko: koordynator.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- bieżącą obsługę administracyjną w jednostce;
- prowadzenie dokumentacji powierzonych obszarów;
- koordynację przepływu informacji i dokumentów;
- wprowadzanie danych w systemie informatycznym;
- koordynację działań Muzeum zgodnie z profilem działań;
- opiekę nad zbiorami Muzeum oraz nad ich gromadzeniem (prowadzenie dokumentacji, digitalizacja zbiorów, zabezpieczenie muzealiów).
Od kandydatów Muzeum oczekuje:
- wykształcenia wyższego;
- doświadczenia pracy w branży sektora przemysłów kreatywnych / instytucji kultury (preferowane rekomendacje);
- zainteresowania tematem, któremu poświęcone jest Muzeum;
- umiejętności w zakresie obsługi sprzętu fotograficznego i cyfrowej obróbki zdjęć;
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- znajomości pakietu Office;
- kreatywności, zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy;
- umiejętności pracy w zespole oraz wysokich zdolności interpersonalnych;
- gotowości do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, znajomość technik digitalizacji, doświadczenie w opiece nad muzealiami.
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pełen wymiar czasu pracy;
- bogaty systemem benefitów pracowniczych (m.in. zniżki na usługi WSG np. Studia Podyplomowe, Kursy i Szkolenia, Półkolonie dla Dzieci, Przedszkole Akademickie, Żłobek, Revital, Dom Dziennego Pobytu dla osób starszych, usługi Print & Design, Akademickiego Centrum Medycznego i in.);
- możliwość wsparcia rozwoju zawodowego.
Dokumenty należy składać do 15 stycznia 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.