Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje pracownika do obsługi klienta – informacja/bilety (praca na umowę zlecenie).
Główne zadania:
• kompleksowa obsługa osób odwiedzających Muzeum:
– udzielanie informacji na temat oferty kulturalnej oraz edukacyjnej,
– informowanie zwiedzających o zbiorach Muzeum,
– pomoc zwiedzającym w poruszaniu się po przestrzeni Muzeum, udzielanie informacji na temat aktualnych wystaw,
– dbanie o przestrzeń dostępną dla publiczności (ekspozycję materiałów promocyjnych, komunikatów i tablic informacyjnych);
• zapewnienie wysokich standardów obsługi publiczności: obsługa Punktu Informacyjnego, sprawdzanie biletów wstępu do Muzeum.
Cenne dla Muzeum są:
• doświadczenie w obszarze obsługi klienta, najchętniej w instytucji kultury;
• komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość drugiego języka obcego;
• dyspozycyjność (praca również w weekendy);
• łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, wysoka kultura osobista;
• naturalna otwartość na zwiedzającego, umiejętność reagowania na jego potrzeby;
• sprawne działanie w sytuacjach kryzysowych;
• zdolności organizacyjne oraz samodzielność;
• umiejętność pracy w zespole.
Muzeum oferuje:
• zatrudnienie w prestiżowej instytucji kultury w oparciu o umowę zlecenie;
• udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum Narodowego w Warszawie;
• pracę w przyjaznym zespole;
• elastyczny czas pracy;
• możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (bezpłatne wejścia na wszystkie wystawy Muzeum Narodowego w Warszawie).
Dokumenty należy składać do 20 października 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.