Galeria Arsenał w Białymstoku poszukuje pracownika na stanowisko: opiekun wystaw (koordynator ds. obsługi publiczności).
Zadania:
- dbałość o całościowe doświadczenie odbiorcy od momentu wejścia do Galerii,
- koordynacja pracy opiekunów wystaw,
- współpraca z kuratorami i koordynatorami w celu opracowania standardowych informacji o wystawie, w tym treści wprowadzenia do wystawy i podstawowego oprowadzania,
- aktywne pozyskiwanie grup zwiedzających poprzez wychodzenie z ofertą do szkół i innych instytucji oraz koordynacja oprowadzania,
- pełnienie dyżurów na wystawie i opieka nad publicznością oraz ekspozycjami w tym pilnowanie porządku na salach wystawienniczych, dbałość o dzieła prezentowane na wystawach,
- sprzedaż biletów wstępu na wystawy i inne wydarzenia organizowane przez Galerię oraz katalogów i innych wydawnictw dostępnych w Galerii oraz rozliczanie się z ww. sprzedaży w księgowości.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność, praca opiekuna wystaw jest wykonywana w ustalonych godzinach od wtorku do niedzieli,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność pracy w zespole.
Galeria oferuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku z ZFŚS,
- pracę w kreatywnym, otwartym zespole,
- szkolenia podnoszące kompetencje,
- wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 500 PLN,
- dodatek stażowy.
Dokumenty należy składać do 30 marca 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Galerii.