Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN poszukuje do zespołu osoby na stanowisko: Redaktor/ka stron www.
Podstawowe obowiązki:
- bieżące zarządzanie treściami portalu polin.pl we współpracy z administratorką stron www;
- realizacja planu wydawniczego portalu polin.pl w roli administratora systemu CMS, w tym m.in. tworzenie nowych publikacji i osadzanie plików multimedialnych, z uwzględnieniem wymagań z zakresu dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz SEO;
- nadzór i dbanie o to, aby pliki przesyłane do osadzenia w portalu spełniały wymagania dostępności dla osób z niepełnosprawnościami – we współpracy z pracowniczką odpowiedzialną za dostępność cyfrową;
- zgłaszanie błędów w działaniu portalu administratorce www;
- wsparcie Biura Prasowego w zakresie redagowania i dystrybucji materiałów prasowych, w tym nadzór nad zakładką portalu polin.pl skierowaną do przedstawicieli mediów;
- wsparcie Działu Komunikacji w zakresie przygotowania transkrypcji i napisów do materiałów multimedialnych, zgodnie z wytycznymi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami;
- wsparcie Działu Komunikacji w zakresie aktualizowania publikacji w kanale YouTube Muzeum POLIN;
- aktualizacja bazy danych dziennikarzy;
- współpraca z koordynatorami promocji wydarzeń;
- współpraca z tłumaczką;
- współpraca z Rzeczniczką Prasową Muzeum przy organizacji i obsłudze spotkań i wydarzeń dla mediów oraz w działaniach researcherskich, obsłudze monitoringu mediów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe humanistyczne (minimum licencjat);
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy redaktorskiej lub copywriterskiej lub pokrewnej;
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy w systemach CMS;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- podstawowa znajomość HTML i CSS;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- rzetelność i dokładność;
- samodzielność.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w instytucjach kultury;
- doświadczenie w zakresie przygotowywania treści z uwzględnieniem wymagań dostępności dla osób z niepełnosprawnościami;
- doświadczenie w zakresie redagowania informacji prasowych i innych materiałów informacyjnych kierowanych do mediów;
- doświadczenie w zakresie przygotowania transkrypcji i napisów dla osób z niepełnosprawnościami;
- doświadczenie w zakresie przygotowania treści z uwzględnieniem wymagań SEO;
- doświadczenie w pracy w aplikacjach do komunikacji e-mail marketingowej (np. SARE);
- podstawowe umiejętności w zakresie edycji fotografii;
- doświadczenie we współpracy z dziennikarzami;
- podstawowa znajomość zagadnień prawa autorskiego.
Muzeum oferuje:
- umowę o pracę na czas określony do 30.04.2023 r.
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
- pracę w zespole Rzecznika Prasowego muzeum i udział w prestiżowych wydarzeniach ze świata kultury i mediów;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty należy złożyć do 8 września 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.