Muzeum Narodowe w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: referent/specjalista ds. mediów społecznościowych.
Zadania:
• Tworzenie strategii harmonogramu działań na platformach społecznościowych MNK;
• Udział w budowaniu strategii mediów społecznościowych MNK;
• Tworzenie wartościowych treści wg harmonogramu we współpracy z działami merytorycznymi (w szczególności FB, Instagram, Twitter, YT, Pinterest, TIK TOK);
• Moderowanie kanałów MNK;
• Moderowanie grup na FB;
• Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych, proponowanie i implementacja nowych rozwiązań;
• Raportowanie skuteczności działań;
• Monitorowanie i administrowanie profilami MNK na portalach typu TripAdvisor.
Wymagania:
• Doświadczenie w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych dla marki instytucjonalnej, mile widziane w obszarze kultury;
• Znajomość narzędzi do tworzenia treści w mediach społecznościowych, w tym umiejętności tworzenia podstawowych grafik na potrzeby mediów społecznościowych;
• Znajomość narzędzi analitycznych w mediach społecznościowych;
• Dobra organizacja pracy;
• Komunikatywność;
• Zainteresowanie historią sztuki i kulturą;
• Umiejętność wykorzystania siły marki dla odpowiedniego pozycjonowania i promocji Muzeum;
• Biegła znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka będzie atutem).
Muzeum oferuje:
• Pracę na pełen etat w ramach umowy o pracę w renomowanej instytucji kultury;
• Możliwość współpracy z zaangażowanym zespołem specjalistów,
• Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku),
• Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (darmowe wejścia na wszystkie wystawy w MNK).
Aplikować należy do 19 kwietnia 2022 r. za pośrednictwem formularza na eRecruiter.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.