niedziela, 3 sierpnia, 2025

Specjalista ds. administracyjnych w Muzeum Warszawy

Muzeum Warszawy zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. administracyjnych.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
  • bieżąca obsługa administracyjna Muzeum i jego oddziałów w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Serwisowy
  • przygotowywanie projektów umów na wynajem, dostawy, ubezpieczenia i usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Serwisowego
  • prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie dotyczącym ww. umów
  • bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny
  • przygotowywanie wniosków zakupowych dotyczących ww. umów
  • opisywanie faktur za dostawy, wynajem ubezpieczenia oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego
  • prowadzenie gospodarki kluczami Muzeum
  • sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
  • prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych (w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
  • prowadzenie wszelkich spraw dotyczących eksploatacji nieruchomości zajmowanych przez Muzeum
  • koordynowanie i odpowiedzialność za administracyjne przygotowanie imprez organizowanych w siedzibie głównej Muzeum oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi
  • koordynowanie i odpowiedzialność za bieżące usuwanie usterek zgłaszanych przez pracowników i pracowniczki oraz zwiedzających wystawy znajdujące się w siedzibie głównej Muzeum
  • prowadzenie spraw związanych z badaniem jakości wody we wszystkich lokalizacjach Muzeum
  • przygotowywanie sprawozdań na potrzeby własne i podmiotów zewnętrznych

Wymagania niezbędne:

  • min. rok stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia
  • obsługa komputera: MS Office – Word, Excel; Internet
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Mile widziane:

  • dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskichna kierunku związanym z administracją
  • znajomość języków obcych
  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • umiejętność ustalania priorytetów, pracowitość, dokładność, uczciwość, punktualność, odpowiedzialność

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto w przedziale 5 200 – 6 200 zł (w zależności od stażu pracy)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych 
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce

Dokumenty należy składać do 20 marca 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

Wyniki naboru do projektu “Projektowan...

Narodowe Centrum Kultury rozstrzygnęło nabór do programu szkoleniowego realizow...

Dofinansowanie z Muzeum Historii Polsk...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach otrzymało kolejne dofinansowanie. M...

Pierwsze żniwa 1944. Maszyny z fabryki...

Muzeum Narodowe Rolnictwa w Szreniawie zaprasza: W sobotę, 26 lipca, proponu...

„Lato w Hucie 2025”

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza do&nb...