Muzeum Emigracji w Gdyni poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. PR i marketingu.
Zadania:
• przygotowywanie i redakcja treści kierowanych do różnych grup odbiorców (strona internetowa, social media, newslettery, ebooki),
• koordynowanie współpracy z wykonawcami, patronami medialnymi i influencerami na potrzeby wybranych projektów muzealnych,
• wsparcie pracy zespołu w zakresie: obsługi strony internetowej (WordPress), muzealnych profili w mediach społecznościowych, wykonywania grafik wg szablonów w programie Canva,
• przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych,
• analiza wykonanych działań, prezentacja wyników i wniosków.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość środowisk: WordPress, Meta Business Suite,
• podstawowa znajomość programów: Microsoft Office, Asana, Canva,
• umiejętność przygotowywania dokumentacji z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych,
• mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i dokładność, umiejętność pracy zespołowej.
Muzeum oferuje:
• pracę w nowoczesnej instytucji kultury,
• realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji (kursy, szkolenia),
• możliwość otrzymania świadczenia urlopowego (dofinansowania do wypoczynku),
• dodatkowe gratyfikacje w postacie nagród i premii.
Dokumenty należy składać do 28 lutego 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.