Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i marketingu.
Do obowiązków pracownika będzie należało między innymi:
- planowanie i organizowanie działań promocyjnych;
- tworzenie angażujących treści oraz contentu foto-video-audio zgodnego z bieżącymi trendami;
- współpraca z działami merytorycznymi w zakresie promocji działań przez nie realizowanych;
- współorganizowanie wydarzeń medialnych;
- utrzymywanie relacji z dziennikarzami i partnerami.
Wymagania:
- umiejętność obsługi komputera i pakietu Office;
- umiejętność pisania i redagowania tekstów;
- znajomości narzędzi social media oraz trendów w komunikacji;
- umiejętności obsługi narzędzi do edycji foto, video, audio;
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- kreatywności, otwartości, elastyczności;
- samodzielności i dobrej organizacji pracy
Dokumenty należy składać do 27 sierpnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.