sobota, 18 stycznia, 2025

Specjalista ds. promocji i marketingu w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i marketingu.

Do obowiązków pracownika będzie należało między innymi:

  • planowanie i organizowanie działań promocyjnych;
  • tworzenie angażujących treści oraz contentu foto-video-audio zgodnego z bieżącymi trendami;
  • współpraca z działami merytorycznymi w zakresie promocji działań przez nie realizowanych;
  • współorganizowanie wydarzeń medialnych;
  • utrzymywanie relacji z dziennikarzami i partnerami.

Wymagania:

  • umiejętność obsługi komputera i pakietu Office;
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów;
  • znajomości narzędzi social media oraz trendów w komunikacji;
  • umiejętności obsługi narzędzi do edycji foto, video, audio;
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • kreatywności, otwartości, elastyczności;
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy

Dokumenty należy składać do 27 sierpnia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...