piątek, 18 października, 2024

Specjalista ds. promocji i marketingu w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i marketingu.

Do obowiązków pracownika będzie należało między innymi:

  • planowanie i organizowanie działań promocyjnych;
  • tworzenie angażujących treści oraz contentu foto-video-audio zgodnego z bieżącymi trendami;
  • współpraca z działami merytorycznymi w zakresie promocji działań przez nie realizowanych;
  • współorganizowanie wydarzeń medialnych;
  • utrzymywanie relacji z dziennikarzami i partnerami.

Wymagania:

  • umiejętność obsługi komputera i pakietu Office;
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów;
  • znajomości narzędzi social media oraz trendów w komunikacji;
  • umiejętności obsługi narzędzi do edycji foto, video, audio;
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • kreatywności, otwartości, elastyczności;
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy

Dokumenty należy składać do 27 sierpnia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

ARKADY – Wydawnictwo akademickie...

Wydawnictwo ARKADY działa na rynku wydawniczym od maja 1957 roku, natomiast od ...

Pora na zakup nowego systemu do ewiden...

MUZEO to system uniwersalny, kompleksowy i elastyczny, wspomagający pracę muzeó...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Aurora w mroku

Aurora w mroku to pierwsza z serii powieści o Aurorze Scalv...