Muzeum Historii Żydów Polskich poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji.
Zadania:
• planowanie i realizacja działań promocyjnych Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych);
• zarządzanie komunikacją w muzealnych kanałach social media takich jak Facebook, TikTok, Instagram, LinkedIn;
• tworzenie lub współtworzenie treści do muzealnych kanałów social media;
• tworzenie treści promocyjnych i marketingowych, m.in. opisów wydarzeń, haseł reklamowych, zaproszeń, newsletterów, raportów;
• współpraca z partnerami medialnymi i biznesowymi Muzeum POLIN przy realizacji wspólnych działań promocyjnych i komunikacyjnych;
• planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
• współpraca z Biurem Prasowym w zakresie działań komunikacyjnych;
• aktualizacja baz danych na potrzeby Działu Promocji i Marketingu;
• przygotowywanie ofert i prezentacji;
• przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących działań promocyjnych;
• przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji lub marketingu, filologii polskiej;
• minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów promocyjnych;
• doświadczenie w tworzeniu planów promocyjnych;
• doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
• doskonała znajomość języka polskiego;
• doświadczenie związane z pisaniem jasnych, atrakcyjnych tekstów promocyjnych;
• bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (na poziomie minimum B2);
• biegła obsługa oprogramowania MS Office, w tym umiejętność swobodnego tworzenia prezentacji w PowerPoint;
• bardzo dobra znajomość środowiska Meta, TikTok oraz narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics;
• umiejętność pracy w zespole;
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
• sumienność, systematyczność, samodzielność;
• dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego planowania zadań;
• wychodzenie z inicjatywą i otwartość na rozwój.
Mile widziane:
• doświadczenie w promocji projektów;
• znajomość tworzenia treści zgodnych z SEO.
Muzeum oferuje:
• umowę o pracę;
• po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
• możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty należy składać do 31 stycznia 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.