niedziela, 22 grudnia, 2024

Specjalista ds. promocji w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie

Muzeum Historii Żydów Polskich poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji.

Zadania:

• planowanie i realizacja działań promocyjnych Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych);
• zarządzanie komunikacją w muzealnych kanałach social media takich jak Facebook, TikTok, Instagram, LinkedIn;
• tworzenie lub współtworzenie treści do muzealnych kanałów social media;
• tworzenie treści promocyjnych i marketingowych, m.in. opisów wydarzeń, haseł reklamowych, zaproszeń, newsletterów, raportów;
• współpraca z partnerami medialnymi i biznesowymi Muzeum POLIN przy realizacji wspólnych działań promocyjnych i komunikacyjnych;
• planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
• współpraca z Biurem Prasowym w zakresie działań komunikacyjnych;
• aktualizacja baz danych na potrzeby Działu Promocji i Marketingu;
• przygotowywanie ofert i prezentacji;
• przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących działań promocyjnych;
• przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych.

Wymagania:

• wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji lub marketingu, filologii polskiej;
• minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów promocyjnych;
• doświadczenie w tworzeniu planów promocyjnych;
• doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
• doskonała znajomość języka polskiego;
• doświadczenie związane z pisaniem jasnych, atrakcyjnych tekstów promocyjnych;
• bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (na poziomie minimum B2);
• biegła obsługa oprogramowania MS Office, w tym umiejętność swobodnego tworzenia prezentacji w PowerPoint;
• bardzo dobra znajomość środowiska Meta, TikTok oraz narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics;
• umiejętność pracy w zespole;
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
• sumienność, systematyczność, samodzielność;
• dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego planowania zadań;
• wychodzenie z inicjatywą i otwartość na rozwój.

Mile widziane:

• doświadczenie w promocji projektów;
• znajomość tworzenia treści zgodnych z SEO.

Muzeum oferuje:

• umowę o pracę;
• po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
• możliwość rozwoju zawodowego.

Dokumenty należy składać do 31 stycznia 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...