środa, 30 października, 2024

Specjalista ds. promocji w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie

Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji.

I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing w kulturze, PR).
2. Doświadczenie w pracy w dziale promocji lub marketingu instytucji kultury (minimum 2 lata).
3. Doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych na nośnikach zewnętrznych oraz kampanii reklamowych w internecie.
4. Doświadczenie w koordynacji i rozliczaniu projektów.
5. Doświadczenie w realizacji umów współpracy promocyjnej oraz w organizacji eventów promocyjnych.

II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość trendów dotyczących marketingu, reklamy, PR i umiejętne korzystanie z tej wiedzy w codziennej pracy.
2. Doświadczenie w tworzeniu ofert sponsorskich, realizacji i rozliczaniu umów sponsorskich.
3. Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów na strony internetowe.
4. Doświadczenie w zakresie prowadzenia działań PR.
5. Znajomość narzędzi wspierających działania marketingowe (np. Brand 24, Google Analytics/Trends/AdWords, Canva, platformy e-mail marketingowe itp.)
6. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2).
7. Zainteresowanie tematyką inżynierii miejskiej.

III. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1. Realizacji kampanii reklamowych (w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz kampanie internetowe).
2. Planowanie i realizacja eventów promocyjnych (otwarcie wystaw, dni otwarte Muzeum, konferencje i in.).
3. Koordynacja produkcji gadżetów reklamowych Muzeum, realizacja zamówień do sklepiku muzealnego.
4. Stała współpraca z podwykonawcami i partnerami.
5. Realizacja działań marketingowych i promocyjnych Muzeum.
6. Przygotowywanie i redagowanie treści na strony internetowe.
7. Monitorowanie efektów działań reklamowych i promocyjnych.

IV. Umiejętności i predyspozycje:
1. Wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i komunikatywność.
2. Bardzo dobra organizacja pracy.
3. Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane zadania, dokładność, systematyczność, punktualność.
4. Wysoka kultura osobista.
5. Umiejętność pracy w zespole.
6. Kreatywne podejście do powierzonych zadań.
7. Chęć stałego podnoszenia kompetencji (śledzenie trendów, udział w szkoleniach).
8. Umiejętność pracy pod presją czasu.


Wynagrodzenie: zasadnicze zgodne z Regulaminem wynagradzania Pracowników Muzeum Inżynierii Miejskiej, dodatek stażowy, premia według obowiązujących w MIM zasad.

Dokumenty należy składać do 26 stycznia 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

ARKADY – Wydawnictwo akademickie...

Wydawnictwo ARKADY działa na rynku wydawniczym od maja 1957 roku, natomiast od ...

Pora na zakup nowego systemu do ewiden...

MUZEO to system uniwersalny, kompleksowy i elastyczny, wspomagający pracę muzeó...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Aurora w mroku

Aurora w mroku to pierwsza z serii powieści o Aurorze Scalv...