poniedziałek, 17 marca, 2025

Specjalista ds. promocji w Muzeum Literatury w Warszawie

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji w Dziale Promocji.

Zadania:

  • organizacja i koordynacja projektów i wydarzeń na terenie Muzeum; dyżury podczas eventów;
  • opracowywanie oferty programowej Muzeum Literatury, zgodnie z profilem instytucji, w tym również we współpracy z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych;
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
  • opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
  • współpraca koncepcyjna przy opracowaniu niestandardowych działań promocyjnych;
  • monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych;
  • przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem umów;
  • dbanie o przestrzeganie przyjętych zasad identyfikacji wizualnej;
  • bieżąca współpraca z partnerami Muzeum;
  • realizacja kampanii sprzedażowych;
  • przygotowywanie treści do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum
  • administrowanie stroną www oraz serwisami www Muzeum, obsługa CMS;
  • opracowywanie planów i sprawozdań z działalności Działu i Muzeum oraz inne prace administracyjne związane z obowiązkami Działu Promocji.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość j. angielskiego minimum na poziomie B2;
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najlepiej w instytucji/organizacji związanej z kulturą;
  • doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym: spotkań z udziałem publiczności, wydarzeń kulturalnych, konferencji prasowych;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • dyspozycyjność podczas wydarzeń organizowanych przez Dział;
  • doświadczenie w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów;
  • umiejętności tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych;
  • umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads;
  • otwartości, inicjatywy i zdolności organizacyjnych;
  • wysokiej kultury osobistej.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej;
  • doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem;
  • umiejętność obsługi programów graficznych;
  • umiejętność obsługi CMS.

Muzeum oferuje:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • ciekawą pracę na pograniczu literatury, kultury i mediów;
  • możliwość współpracy przy ciekawych projektach kulturalnych, popularnonaukowych oraz naukowych.

Dokumenty należy składać do 25 kwietnia 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Tajemnice toruńskich historii – ...

25.03. 2025 roku o godz. 17.00 Muzeum Okręgowe w Toruniu – Muzeum Historii Toru...

Martwa natura

Wielokrotnie nagradzana, przetłumaczona na siedemnaście języków, poruszają...

Muzeo – Najczęściej wybierany, najnowo...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

Noworoczna okazja na rozwój z systemem...

W tym wyjątkowym czasie chcielibyśmy zapytać czy zastanawiali się Państwo nad z...

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...