środa, 30 października, 2024

Specjalista ds. promocji w Muzeum Literatury w Warszawie

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji w Dziale Promocji.

Zadania:

  • organizacja i koordynacja projektów i wydarzeń na terenie Muzeum; dyżury podczas eventów;
  • opracowywanie oferty programowej Muzeum Literatury, zgodnie z profilem instytucji, w tym również we współpracy z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych;
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
  • opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
  • współpraca koncepcyjna przy opracowaniu niestandardowych działań promocyjnych;
  • monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych;
  • przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem umów;
  • dbanie o przestrzeganie przyjętych zasad identyfikacji wizualnej;
  • bieżąca współpraca z partnerami Muzeum;
  • realizacja kampanii sprzedażowych;
  • przygotowywanie treści do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum
  • administrowanie stroną www oraz serwisami www Muzeum, obsługa CMS;
  • opracowywanie planów i sprawozdań z działalności Działu i Muzeum oraz inne prace administracyjne związane z obowiązkami Działu Promocji.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość j. angielskiego minimum na poziomie B2;
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najlepiej w instytucji/organizacji związanej z kulturą;
  • doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym: spotkań z udziałem publiczności, wydarzeń kulturalnych, konferencji prasowych;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • dyspozycyjność podczas wydarzeń organizowanych przez Dział;
  • doświadczenie w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów;
  • umiejętności tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych;
  • umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads;
  • otwartości, inicjatywy i zdolności organizacyjnych;
  • wysokiej kultury osobistej.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej;
  • doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem;
  • umiejętność obsługi programów graficznych;
  • umiejętność obsługi CMS.

Muzeum oferuje:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • ciekawą pracę na pograniczu literatury, kultury i mediów;
  • możliwość współpracy przy ciekawych projektach kulturalnych, popularnonaukowych oraz naukowych.

Dokumenty należy składać do 25 kwietnia 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

ARKADY – Wydawnictwo akademickie...

Wydawnictwo ARKADY działa na rynku wydawniczym od maja 1957 roku, natomiast od ...

Pora na zakup nowego systemu do ewiden...

MUZEO to system uniwersalny, kompleksowy i elastyczny, wspomagający pracę muzeó...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Aurora w mroku

Aurora w mroku to pierwsza z serii powieści o Aurorze Scalv...