Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji w Dziale Promocji.
Zadania:
- organizacja i koordynacja projektów i wydarzeń na terenie Muzeum; dyżury podczas eventów;
- opracowywanie oferty programowej Muzeum Literatury, zgodnie z profilem instytucji, w tym również we współpracy z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych;
- tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
- opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
- współpraca koncepcyjna przy opracowaniu niestandardowych działań promocyjnych;
- monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych;
- przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem umów;
- dbanie o przestrzeganie przyjętych zasad identyfikacji wizualnej;
- bieżąca współpraca z partnerami Muzeum;
- realizacja kampanii sprzedażowych;
- przygotowywanie treści do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum
- administrowanie stroną www oraz serwisami www Muzeum, obsługa CMS;
- opracowywanie planów i sprawozdań z działalności Działu i Muzeum oraz inne prace administracyjne związane z obowiązkami Działu Promocji.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość j. angielskiego minimum na poziomie B2;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najlepiej w instytucji/organizacji związanej z kulturą;
- doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym: spotkań z udziałem publiczności, wydarzeń kulturalnych, konferencji prasowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- dyspozycyjność podczas wydarzeń organizowanych przez Dział;
- doświadczenie w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów;
- umiejętności tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych;
- umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads;
- otwartości, inicjatywy i zdolności organizacyjnych;
- wysokiej kultury osobistej.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej;
- doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem;
- umiejętność obsługi programów graficznych;
- umiejętność obsługi CMS.
Muzeum oferuje:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- ciekawą pracę na pograniczu literatury, kultury i mediów;
- możliwość współpracy przy ciekawych projektach kulturalnych, popularnonaukowych oraz naukowych.
Dokumenty należy składać do 25 kwietnia 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.