niedziela, 17 sierpnia, 2025

Specjalista ds. social media w Muzeum Emigracji w Gdyni

Muzeum Emigracji w Gdyni zatrudni w Dziale RP i Marketingu pracownika na stanowisko: specjalista ds. social media.

Zadania:
– prowadzenie na bieżąco profili social media (Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter);
– planowanie wraz z kierownikiem działu strategii, budżetu i harmonogramu publikacji w mediach społecznościowych;
– planowanie kampanii płatnych i niepłatnych w mediach społecznościowych;
– analiza wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków;
– analiza skuteczności realizowanych działań za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics;
– monitorowanie rynku i działań konkurencyjnych muzeów, obserwowanie działalności muzeów polskich i zagranicznych, chęć uczenia się od innych instytucji;
– całościowa opieka nad stroną (aktualizacja treści, dbanie o poprawność jej wyświetlania, o to, czy
treści są aktualne, performance strony, spójność strony, o to, w jaki sposób można jej działanie ulepszać);
– przygotowywanie prostych grafik i infografik do wykorzystania w mediach społecznościowych i na stronie www.

Wymagania:
– znajomość narzędzi i platform takich jak: Google Analytics, Facebook Business Manager, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter, Brand24;
– umiejętność tworzenia atrakcyjnych formatów, takich jak: Stories, Reels, filtry na Instagrama i Facebooka;
– znajomość systemów CMS opartych o WordPress;
– podstawowe umiejętności copywriterskie: łatwość w pisaniu krótkich komunikatów i dbałość o ich poprawność językową;
– znajomość mediów społecznościowych innych muzeów i instytucji;
– znajomość content marketingu;
– znajomość teorii marketingu: społeczny dowód słuszności, lejek sprzedażowy, pisanie językiem
korzyści, etc.
– znajomość mechanizmów wpływających na budowanie zasięgów;
– podstawowe umiejętności graficzne umożliwiające tworzenie prostych grafik i infografik w
programach takich jak Photoshop lub Canva;
– wykształcenie wyższe: preferowane kierunki to kulturoznawstwo, wiedza o mediach, reklama,
PR, dziennikarstwo, komunikacja.

Muzeum oferuje:
– stabilne zatrudnienie we wciąż rozwijającym się zespole;
– umowę o pracę na pełen etat;
– pracę stacjonarną w siedzibie muzeum w Gdyni;
– twórczą, nieformalną atmosferę pracy;
– pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią;
– wpływ na odbiór działalności Muzeum Emigracji w Gdyni;
– realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji;
– dodatkowe gratyfikacje w postacie nagród i premii.

Dokumenty należy składać do 5 stycznia do godz. 15:30.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Urzędu Miasta Gdyni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

Wyniki naboru do projektu “Projektowan...

Narodowe Centrum Kultury rozstrzygnęło nabór do programu szkoleniowego realizow...

Dofinansowanie z Muzeum Historii Polsk...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach otrzymało kolejne dofinansowanie. M...

Pierwsze żniwa 1944. Maszyny z fabryki...

Muzeum Narodowe Rolnictwa w Szreniawie zaprasza: W sobotę, 26 lipca, proponu...

„Lato w Hucie 2025”

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza do&nb...