Muzeum Emigracji w Gdyni zatrudni w Dziale RP i Marketingu pracownika na stanowisko: specjalista ds. social media.
Zadania:
– prowadzenie na bieżąco profili social media (Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter);
– planowanie wraz z kierownikiem działu strategii, budżetu i harmonogramu publikacji w mediach społecznościowych;
– planowanie kampanii płatnych i niepłatnych w mediach społecznościowych;
– analiza wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków;
– analiza skuteczności realizowanych działań za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics;
– monitorowanie rynku i działań konkurencyjnych muzeów, obserwowanie działalności muzeów polskich i zagranicznych, chęć uczenia się od innych instytucji;
– całościowa opieka nad stroną (aktualizacja treści, dbanie o poprawność jej wyświetlania, o to, czy
treści są aktualne, performance strony, spójność strony, o to, w jaki sposób można jej działanie ulepszać);
– przygotowywanie prostych grafik i infografik do wykorzystania w mediach społecznościowych i na stronie www.
Wymagania:
– znajomość narzędzi i platform takich jak: Google Analytics, Facebook Business Manager, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter, Brand24;
– umiejętność tworzenia atrakcyjnych formatów, takich jak: Stories, Reels, filtry na Instagrama i Facebooka;
– znajomość systemów CMS opartych o WordPress;
– podstawowe umiejętności copywriterskie: łatwość w pisaniu krótkich komunikatów i dbałość o ich poprawność językową;
– znajomość mediów społecznościowych innych muzeów i instytucji;
– znajomość content marketingu;
– znajomość teorii marketingu: społeczny dowód słuszności, lejek sprzedażowy, pisanie językiem
korzyści, etc.
– znajomość mechanizmów wpływających na budowanie zasięgów;
– podstawowe umiejętności graficzne umożliwiające tworzenie prostych grafik i infografik w
programach takich jak Photoshop lub Canva;
– wykształcenie wyższe: preferowane kierunki to kulturoznawstwo, wiedza o mediach, reklama,
PR, dziennikarstwo, komunikacja.
Muzeum oferuje:
– stabilne zatrudnienie we wciąż rozwijającym się zespole;
– umowę o pracę na pełen etat;
– pracę stacjonarną w siedzibie muzeum w Gdyni;
– twórczą, nieformalną atmosferę pracy;
– pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią;
– wpływ na odbiór działalności Muzeum Emigracji w Gdyni;
– realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji;
– dodatkowe gratyfikacje w postacie nagród i premii.
Dokumenty należy składać do 5 stycznia do godz. 15:30.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Urzędu Miasta Gdyni.