poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Specjalista ds. social media w Muzeum Emigracji w Gdyni

Muzeum Emigracji w Gdyni zatrudni w Dziale RP i Marketingu pracownika na stanowisko: specjalista ds. social media.

Zadania:
– prowadzenie na bieżąco profili social media (Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter);
– planowanie wraz z kierownikiem działu strategii, budżetu i harmonogramu publikacji w mediach społecznościowych;
– planowanie kampanii płatnych i niepłatnych w mediach społecznościowych;
– analiza wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków;
– analiza skuteczności realizowanych działań za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics;
– monitorowanie rynku i działań konkurencyjnych muzeów, obserwowanie działalności muzeów polskich i zagranicznych, chęć uczenia się od innych instytucji;
– całościowa opieka nad stroną (aktualizacja treści, dbanie o poprawność jej wyświetlania, o to, czy
treści są aktualne, performance strony, spójność strony, o to, w jaki sposób można jej działanie ulepszać);
– przygotowywanie prostych grafik i infografik do wykorzystania w mediach społecznościowych i na stronie www.

Wymagania:
– znajomość narzędzi i platform takich jak: Google Analytics, Facebook Business Manager, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter, Brand24;
– umiejętność tworzenia atrakcyjnych formatów, takich jak: Stories, Reels, filtry na Instagrama i Facebooka;
– znajomość systemów CMS opartych o WordPress;
– podstawowe umiejętności copywriterskie: łatwość w pisaniu krótkich komunikatów i dbałość o ich poprawność językową;
– znajomość mediów społecznościowych innych muzeów i instytucji;
– znajomość content marketingu;
– znajomość teorii marketingu: społeczny dowód słuszności, lejek sprzedażowy, pisanie językiem
korzyści, etc.
– znajomość mechanizmów wpływających na budowanie zasięgów;
– podstawowe umiejętności graficzne umożliwiające tworzenie prostych grafik i infografik w
programach takich jak Photoshop lub Canva;
– wykształcenie wyższe: preferowane kierunki to kulturoznawstwo, wiedza o mediach, reklama,
PR, dziennikarstwo, komunikacja.

Muzeum oferuje:
– stabilne zatrudnienie we wciąż rozwijającym się zespole;
– umowę o pracę na pełen etat;
– pracę stacjonarną w siedzibie muzeum w Gdyni;
– twórczą, nieformalną atmosferę pracy;
– pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią;
– wpływ na odbiór działalności Muzeum Emigracji w Gdyni;
– realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji;
– dodatkowe gratyfikacje w postacie nagród i premii.

Dokumenty należy składać do 5 stycznia do godz. 15:30.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Urzędu Miasta Gdyni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...