Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. wydarzeń kulturalnych.
Zadania:
• planowanie, organizowanie, koordynowanie i obsługa wydarzeń kulturalnych;
• przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, procedowanie umów, porozumień, wniosków;
• przygotowywanie pism formalnych, obsługa korespondencji;
• tworzenie scenariuszy wydarzeń, składów zaproszeń, opisów, brif-ów, przeprowadzanie kwerend, itp.;
• współpraca z artystami oraz ich menadżerami;
• współpraca z innymi działami, instytucjami;
• opieka nad zapleczem scenograficzno-garderobianym.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe;
• komunikatywność i kreatywność;
• dyspozycyjność (czasem praca w weekendy);
• umiejętność sprawnego formułowania myśli;
• kultura osobista;
• samodzielność połączona z umiejętnością pracy w zespole i pod presją czasu oraz optymalnego planowania czasu na zadania;
• wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania, terminowość, dokładność i zorientowanie na cel;
• samodzielność w pozyskiwaniu informacji, wielozadaniowość;
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
• konsekwencja i zaangażowanie, nastawienie na szukanie rozwiązań.
Mile widziane:
• doświadczenie w organizacji i koordynacji wydarzeń kulturalnych, projektów artystycznych i/lub społecznych;
• wiedza branżowa w zakresie rynku muzycznego i artystycznego;
• doświadczenie w pracy w instytucji kultury.
Muzeum oferuje:
• pracę w jednej z największych instytucji kultury w Polsce;
• miłą atmosferę w zgranym zespole;
• udział w wydarzeniach i aktywnościach organizowanych przez Muzeum (koncerty, spotkania autorskie, międzynarodowe i ogólnopolskie konferencje naukowe, wykłady, warsztaty; wyjazdy studyjne);
• stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat);
• pakiet dodatkowych benefitów: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie do kart sportowych i szkoleń podnoszących kwalifikacje.
Dokumenty należy składać do 9 stycznia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.