Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista w Dziale Komunikacji i Programów Publicznych.
Zadania:
• Współpraca przy tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
• Koordynacja kampanii reklamowych wystaw i projektów realizowanych przez MNW (media plany, budżetowanie, rozliczanie),
• Monitorowanie skuteczności realizowanych kampanii w poszczególnych kanałach i tworzenie raportów,
• Przygotowanie i realizacja projektów wizerunkowych i komunikacyjnych,
• Obsługa kontrahentów w zakresie realizowanych kampanii reklamowych,
• Współpraca w zakresie opracowania i realizacji strategii komunikacyjnej MNW,
• Analiza statystyk oraz raportowanie działań.
Wymagania:
• Doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru social mediów (Facebook, LinkedIn, Instagram),
• Znajomość narzędzi analitycznych takich jak: Google Adwords, Google Analytics, Facebook Ads.,
• Bezbłędna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
• Pozytywne nastawienie i umiejętność współpracy.
Muzeum oferuje:
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury,
• Ciekawe zadania wykonywane w przyjaznym i kreatywnym zespole,
• Dobrą atmosferę pracy,
• Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – pełen etat.
Dokumenty należy złożyć do 31 maja 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.