Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza nabór na stanowisko:
koordynator ds. wystaw czasowych i wydarzeń
I. Miejsce wykonywania pracy:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości,
ul. Woźna 12, Poznań (biuro znajduje się na II piętrze w kamienicy bez windy).
II. Warunki pracy:
- Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku.
- Stanowisko nie posiada udogodnień dla osób z niepełnosprawnością wzroku i słuchu.
- Praca głównie przy komputerze.
- Wyjścia poza miejsca pracy.
- Bezpośredni kontakt z klientami, pracownikami i instytucjami.
III. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin składania aplikacji: do 28.02.2025
- Planowany termin zatrudnienia w instytucji: marzec/kwiecień 2025
- Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu
Adres do przesłania aplikacji:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na kopercie „Nabór na stanowisko: koordynator ds. wystaw czasowych i wydarzeń” lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl, tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: koordynator ds. wystaw czasowych i wydarzeń”.
IV. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- planowanie wystaw czasowych i wydarzeń towarzyszących w cyklu kilkuletnim dla Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918-1919
- kompleksowa organizacja i realizacja przygotowanych zadań i celów
- przygotowywanie, realizacja i rozliczenia finansowe
- współpraca z działem edukacji i działem promocji
- kształtowanie wizerunku muzeum
V. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Wykształcenie: historyczne
Wymagania kwalifikacyjne:
- min. 2 letni staż pracy na stanowisku ds. kultury lub w instytucji kultury
- znajomość historii Polski 19 wieku do połowy 20 wieku
- wiedza z organizacji wystaw muzealnych i wydarzeń kulturalnym o różnym profilu
- praktyczna umiejętność obsługi komputera na poziomie zaawansowanym (pakiet MS Office: Word, Excel);
- otwartość, komunikatywność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność;.
- umiejętność organizacji pracy w zespole
Pożądane:
- doświadczenie w organizacji działań kulturalno-historycznych
- znajomość przepisów w tym zakresie
- umiejętności w zakresie tworzenia grafik, pisania tekstów, swobody wypowiedzi
VI. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga!
- Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
Więcej informacji – https://www.wmn.poznan.pl/oferty_pracy/oferta-pracy-koordynator-ds-wystaw-czasowych-i-wydarzen/